Toon posts:

[XP]DAP 5.3.9.6 met meerdere users *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Heb XP professional draaien met 2 gebruikers, een is administrator, ander is limited.

Nu draai ik ook Dowload Accelerator 5.3.9.6. Wanneer ik als administrator aanlog is er geen probleem. Echter, wanneer ik met de limited user aanlog wordt de boel ontzettend traag. Als ik met de task manager kijk zie ik dat DAP 99% van de processer in beslag neemt. Als ik de gebruiker wijzig van een limited account, naar administrator, is het probleem verholpen. Das echter nie de bedoeling, ik wil graag een admin account hebben en een limited account.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe het evt op te lossen is?

Alvast bedankt.

Elvis

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

dap niet automatisch op laten starten.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:01

momania

iPhone 30! Bam!

Wat mutsje zegt: DAP niet automatisch op laten starten.

Anders even kijken of je de rechten zo kan bijstellen dat het onder de limited user wel draait.

OS even in de titel gezet volgens: Windows Operated Systems - Policy
Volgende keer zelf aan denken aub

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Momania,

You're absolutely right over de titel... My bad... sorry...

Waar kan ik de rechten van de gelimiteerde user bijstellen? Tot dusver kan ik eigenlijk alleen het type account aanpassen, niet zozeer de rechten die daarachter hangen. Het makkelijkste zou zijn om DAP wel automatisch op te laten starten.

Mocht dat niet kunnen ... heb een heel eenvoudig scriptje lopen waardoor ik per user een andere schermresolutie door Windows kan laten zetten. Ook via het forum gevonden. Kan ik daar iets van DAP.exe aan toevoegen? Heb daar niet zo veel ervaring mee.

Gracias.

Elvis