Toon posts:

Videokaart geflashed,wordt nu niet meer gezien door de bios.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb zojuist een poging gedaan om m'n Ati Radeon 9800se te flashen naar een 9800.
Hierbij kreeg ik echter de foutmelding "Error time out poll rom idle after bulk erase"
En nu wordt m'n videokaart dus helemaal niet meer herkend door de bios :?
Naja, heb even gezocht op dit onderwerp, PCI kaartje erbij geprikt, bios aangepast naar pci/vga.
Vervolgens probeer ik m'n videokaart bios terug te flashen naar het oude, dat kan echter dus niet omdat er volgens het systeem geen Ati kaart inzit "Ati video adapter not found"
Heb er trouwens een apart topic voor aangemaakt omdat dit een specifiek bios/videokaart probleem is en dus geen "upgrade" probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmz, de nieuwe atiflash 1.3 ziet nu mijn videokaart, maar ik krijg nog steeds de melding "Error time out poll rom idle after bulk erase" dus ik kan de originele bios niet terugzetten :(

Verwijderd

uhm... volgens mij valt hier niet veel meer aan te doen behalve de kaart laten repareren ofzo.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Meschien dat het wel werkt als je het in iemand anders zijn pc probeert. Kan best zijn dat je videokaart niet helemaal lekker samen werkt met de rest van je hardware.