Welke providers hebben sms bij abbonement

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• sturkel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:29
Ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen(nokia 7250i) met een abbonement.
Nu is mijn vraag bij welke provider je kan sms'en op je beltegoed. Ik bel zelf niet enorm veel evenals sms.
Dus als dit bij elkaar zou kunnen zou voor mij wel makkelijk zijn. Ik heb al veel gezocht, maar iets als een overzich oid heb ik nog nergens kunnen vinden. })

Alvast bedankt

[AMD 64 X2 3800] [Asus a8n-e] [2048mb Kingston] [nvidia 7300GS] [2*Seagate160GB s-ata] [WD 120GB 8MB] [Plextor px-708a] [nec 4550]

Verwijderd

Kijk naar Orange, hier heb je een beltegoed waar alles vanaf gaat: sms, buitenland bellen etc etc......

• [FSF]Moses
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-10 08:53
Orange heeft sms standaard bij de belbundel. Ik neem aan dat je een betaald abbonement bedoelt en geen belkaart type (geen idee hoe zoiets nu precies heet helaas)
Ikzelf heb twee Allin30 abbonementen en daar zitten de sms-jes gewoon bij in, net als vanuit het buitenland bellen en dergelijke.... GPRS en W@P volgens mij ook, maar dat weet ik nog niet zeker, heb nog niet geinfoed daar over

suc6

edit:
yo! outposted en dat in de tijd dat ik dat messie aan het typen was

[ Voor 10% gewijzigd door [FSF]Moses op 25-09-2003 19:10 ]

Moses

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:55
FSF-Moses schreef op 25 September 2003 @ 19:09:
GPRS en W@P volgens mij ook, maar dat weet ik nog niet zeker, heb nog niet geinfoed daar over
edit:
yo! outposted en dat in de tijd dat ik dat messie aan het typen was
Wap zit wel stamdaard in de bundel, GPRS niet. GPRS gaat via Orange Share en daar betaal je 6 euro per maand voor. Daar zit dan wel weer twee Mb gratis in. De 6 euro gaat wel weer gewoon van je bundel af.

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:24
vergeet ook KPN HI abbo's niet
bij bv een HI 20 betaal je 20euro p/maand en kan je voor bellen+smsen (1sms=1belminuut)
:)

I don't drive fast, I only fly low!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:11
olof schreef op 25 September 2003 @ 19:13:
[...]

Wap zit wel stamdaard in de bundel, GPRS niet. GPRS gaat via Orange Share en daar betaal je 6 euro per maand voor. Daar zit dan wel weer twee Mb gratis in. De 6 euro gaat wel weer gewoon van je bundel af.
Je betaalt inderdaad 6 euro per maand, maar daarvoor kun je ONBEPERKT wappen. Dit 2 MB limiet zit verbonden aan het gebruik van GPRS voor andere zaken, zoals bijvoorbeeld in de telefoon ingebouwde emailclients, verbindingen met PDA's, laptops etc.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 10:56

Godjira

To infinity and beyond!

Vodafone heeft de mogelijkheid voor SMS bundels bij het abbonement, die kun je dus aanvragen als je dat zelf wilt.

Profile

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26