Toon posts:

Korte Maya vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben sinds kort bezig met dingen te ontwerpen in Maya, hartstikke mooi programma hoor, maar d'r gaan nog wat mis, waar ik zelf en de handleiding niet achter kom :

Als ik in hardware render, ziet alles er akkoord uit, maar kan ik geen animaties renderen (ik kan batch renderen, maar de optie om direct avi's te renderen staat alleen bij Software rendering). Is het soms niet mogelijk om met hardware filmpjes te renderen? (Moet ik het soms beeldje voor beeldje doen :) ?)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Misschien ondersteund jouw hardware dat niet. :?

[ Voor 3% gewijzigd door André op 25-09-2003 18:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry, dat had ik even erbij kunnen zetten.

P4 2.7 ghz, gforce FX5600 non-ultra 128 mb, 512 mb ram, Windows XP Prof.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 06:50

KneoK

Not in a million lightyears

Je kunt een zogenaamde Playblast maken van je viewport. Je kunt dit sowieso ergens in de Render menu's vinden en geloof ik ook als je met je rechtermuisknop op de Timeline klikt en dan Playblast zoekt.

Playblast neemt echt letterlijk alles wat er te zien is in je viewport die op dat moment actief is, dus ook bijvoorbeeld je grid.

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

De gebruikelijke manier is om met de batch render een serie plaatjes te renderen, die je vervolgens in een videobewerkingsprogramma (bijv adobe premiere) aan elkaar plakt.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 06:50

KneoK

Not in a million lightyears

MJC schreef op 25 September 2003 @ 22:13:
De gebruikelijke manier is om met de batch render een serie plaatjes te renderen, die je vervolgens in een videobewerkingsprogramma (bijv adobe premiere) aan elkaar plakt.
Da's waar, maar dat is niet wat 'ie wil. De batch renderer doet naar mijn weten alleen software rendering. Of je dat nu met TIFFS, BMP's of gewoon direct naar AVI doet is een keuze.
Pagina: 1