Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
en...moto-moi schreef op 25 september 2003 @ 18:37:
Ehmm... de CD van Windows2000 is gewoon bootable afaik
Een moderator die niet goed leestHari-Bo schreef op 25 september 2003 @ 18:35:
Ik heb gebruk gemaakt van de zoekfunctie op deze site, maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag, het zit namelijk zo;
...ik wil Windows 2000 installeren, maar die staat in een submap dus dan moet ik eerst MS DOS starten, en nu is mijn vraag kan ik van DOS een bootable cd maken? Alvast bedankt!
E:\DUTCH\WINDOWS2000\PRO\
E:\DUTCH\WINDOWS2000\SERVER\
E:\DUTCH\WINDOWS2000\SUPPORT\
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
/edit
nu ik erover nadenk, dat met die ramdrive was weer ergens anders voor.
Je moet dacht ik eerst een bootdisk maken met cd-rom ondersteuning en die kun je dan met nero oid op een cd zetten en booten.
[ Voor 34% gewijzigd door marshal op 25-09-2003 18:54 ]
maar kun je niet alle gegevens uit 1 van die submappen naar een andere cd kopieren en daarmee booten?
Verder hoe je een CD met nero bootable kunt maken, da's wel erg basic, en best te vinden met de search volgens mij
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()