Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-11 09:47
Hallo,

ik heb sinds kort een samsung s300m,en hierbij was geen datakabel geleverd.Met een beetje bluffen bij de telefoonwinkel heb ik er 1 gratis gekregen O-) .
Nu heb ik de software ged/l en geinstalleerd,maar ik krijg het maar niet aan de praat.Nu zat ik net een paar topics te lezen,en in 1 daarvan stond dat je een bepaald type nummer moet hebben .Ik heb dus de pcb037dbe kabel.Is dit de goede???
Zo ja,waarom krijg ik dan niets voor elkaar,ik heb de modem geinstalleerd,com 1 en com 2 gebruikt,opnieuw het proggie geinstalleerd,waarbij ik de manual heb opgevolgd.
Kortom,wat kan het zijn,ik weet zelf niet waar het aan kan liggen,hooguit dus die kabel.
Wie heeft er een samsung s300m en een datakabel?Kan diegen mij dan even het typenummer geven,zodat ik kan controleren of ik wel de goede heb gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door Corona op 25-09-2003 19:37 ]

Verwijderd

offtopic:
mijn vriend zegt dat de s300m met camera is, is dat waar?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

@ Rightone_: Nee, dat is de Samsung SGH-S300 gewoon, maar dan met MMS ondersteuning en zonder datakbel.

@ Corona: Volgens mij kan dit beter in: [rml][ Samsung S300] specs/ervaringen/probs[/rml]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11 23:44

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Is het ook mogelijk om de S300 om te flashen naar een S300M?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

O.D.Smolik schreef op 08 februari 2004 @ 16:48:
Is het ook mogelijk om de S300 om te flashen naar een S300M?
is mogelijk volgens mij, maar kan zo geen bron geven

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards