Toon posts:

sorry toch nog 2vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK weet 't sorry maar ik heb niks kunnen vinden over mijn vragen in elke andere topic over de z-680 van logitech en op google ook niet te vinden. Maar wat zijn de afmetingen van de subwoofer en vooral hoe hoog?, en is de koptelefoon uitgang op de POD versterkt?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
zeg, misschien moet jij de faq even doorlezen..

je topictitel slaat nergens op, en je beginpost is ERG mager

je verwijst naar een ander topic zonder link
bovendien is dat andere topic dus niet voor niks gesloten :/

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
die is niet gesloten, sorry als ik 't weer verkeerd doe hoor maar kunnen jullie mij alsjeblieft een keer een antwoord geven op mijn vraag ipv altijd maar zeggen wat ik allemaal wel niet verkeerd doe. plz

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 18:23:
die is niet gesloten, sorry als ik 't weer verkeerd doe hoor maar kunnen jullie mij alsjeblieft een keer een antwoord geven op mijn vraag ipv altijd maar zeggen wat ik allemaal wel niet verkeerd doe. plz
mja sorry, ik wil je best antwoord geven, maar behalve dat ik voor de helft geen wijs kan uit je topic start bestaat er zoiets als google..
je kan mij niet wijs maken dat je dat niet kan vinden..
http://www.logitech.com/i...&countryid=2&languageid=1 <--normale info

en anders laat je je eigen creativiteit los en bel je een winkel op?
of ga je naar de winkel toe met een rolmaat?
of bel je logitech op? (ja ze hebben een vestiging in nederland zoals je natuurlijk op de site heb gezien)

[ Voor 27% gewijzigd door BasieP op 25-09-2003 18:30 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

KillerHVO, het antwoord op je vragen is gewoon op de Z-680 specs page op de logitech site te vinden :), als je het daar niet kan vinden loop je naar een winkel die de Z-680 heeft staan en meet je de subwoofer ;)
En bovendien, je andere topic is wel gesloten, kijk maar:
sorry toch nog 2vraagjes

Dus gewoon zelf wat meer moeite doen, dan kom je al een heel eind, en is iedereen blij ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Remy op 25-09-2003 18:28 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
toch beweer ik dat je NERGENS de afmetingen van die sub kunt vinden, en niemand zet er ook bij of die koptelefoon uitgang verterkt is ja of nee, en als ik een set koop van 300zoveel € is 't wel makkelijk als de sub onder m'n bureau past en dat mijn Sennheiser HD-580 de power krijgt die hij nodig heeft.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 18:29:
toch beweer ik dat je NERGENS de afmetingen van die sub kunt vinden
Ach, kom nou toch :{ Als je gaat [google=logitech z-680 dimensions] hoef je niet eens ergens op te klikken.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
ow en in de winkels bij mij in de buurt staat ie nergens dus daar kon ik 'm ook niet meten. En sorry ik zie de gegevens die ik nodig heb nergens op de logitech staan.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

als je het niet eens bent met een slot, moet je even mailen naar degene die het op slot zet en niet nog een topic openen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.