[Winxp] harddisk zien met active X.

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Wie weet die site nog waar, door middel van een uitvoerbaar Actvie X deel, je harddisk open en bloot op internet zichtbaar was.

Belangrijker nog, wat kun je aaan dit soort hack stuff doen?

Bestaat hier een programma voor?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep > browser starten, zoeken met bv www.google.com zou de oplossing voor jouw netelige probleem moeten geven :)

edit: ohja, van hack spul is het niet echt de bedoeling dat dat op GoT behandeld wordt, maar het lijkt me dat je dat al wist, of niet? ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Remy op 25-09-2003 18:14 ]

LinkedIn
Instagram

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik bedoel juist de geweging tegen het hacken in! Ik ben er juist niet, persoonsgegevens zijn voor heilig!

En hoe zou ik op google naar moeten zoeken?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Kijk eens, ik weet genoeg keywords hiervoor, echter zullen die oa onder het hack spul wat ik noemde vallen, daarom zijn topics als deze lastig. Als je namelijk de oorzaken (links, progs etc) hier post, dan gaan een stel grapjassen die gelijk gebruiken. Daarom noem ik dat liever niet, en vraag van jou wat initiatief, door gewoon eens op je gemak met verschillende keywords te gaan zoeken.

Dan zal je zien dat daar heus wat leuke en interessante sites uitkomen, die de moeite waard zijn, en waar je dus ook tips vanaf kan halen om het te voorkomen. Een van de manier om het te voorkomen, is gewoon ActiveX controls helemaal niet toestaan in IE bijvoorbeeld :)

LinkedIn
Instagram

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

GuidoHuis schreef op 25 September 2003 @ 18:16:
En hoe zou ik op google naar moeten zoeken?
ga naar google en typ daar iets in. druk dan op enter.
modbreak
Doe eens ff normaal zeg :/ Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics maar eens goed door.

[ Voor 48% gewijzigd door SH007 op 25-09-2003 18:26 ]

MechWarrior || Monsters Game

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

WOS --> SA.

Zoiets? B)
Is geen ActiveX maar gewoon clientside en IE-only trouwens, maar heel ActiveX is natuurlijk al IE-only :)

Een site met dergelijke *kuch* "hacks" lijkt me niet op z'n plaats op GoT; laten we het de jochies die zoiets leuk vinden om te gebruiken het niet makkelijker maken ;)

Beveiligen tegen ActiveX en andere bugs / exploits is vrij makkelijk:
[list]
• Updates goed bijhouden
• geen IE gebruiken
• geen OE gebruiken
• IE op hoogste beveiliging zetten
• voor de enkele site die in IE moet: alleen deze in IE gebruiken, deze site in de safe zone zetten en safe zone op zo hoog mogelijke security settings.

offtopic:
Oeh en een 'FAQ' voor beveiliging van PC's zoals je in LA suggereerde: wat let je die te schijven, ik plaats het graag :P

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 25-09-2003 19:42 . Reden: als je zelf geen IE gebruikt moet je het ook niet uit je hoofd proberen :P ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ehm..
Hoe beveilig jij je pc?

daar wat info uit halen?.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter aanvulling van F_J_K:
Geen Windows Media Player 7 of hoger gebruiken.
Pagina: 1