Goed het volgende.
Sinds kort heb ik eindelijk ADSL thuis. Nu was ik dan vergeten mijn smartpack op te zeggen, dus ik vandaag bellen. (btw. heb sinds augustus 2001 het abonnement, dus een minimale contractduur van 12 maanden) Vraag ik of ik het op kan zeggen. Zeggen ze, nee, dat had je eerder moeten doen, voor augustus, want nu is het contract verlengd weer met 12 maanden
, terwijl er duidelijk dus op de site staat dat de minimale contractduur 12 maanden is en 1 maand voor de opzegtermijn. En mijn contract loopt dus nu al 25 maanden, maar dus toch nu weer minimaal 12 maanden erbij
Ik begrijp het niet. En ze zeiden ook dat ik een mailtje had gehad met zogenaamde "nieuwe voorwaarden". Eh, sorry, nergens gezien. Oh ik kan hier zo kwaad over worden
. Kost me !$%@$% weer €240,=! Ka-Ching! Weet niemand hoe dit wel zit, of lult die gast er mee omheen en staat ie keihard te liegen?
Sinds kort heb ik eindelijk ADSL thuis. Nu was ik dan vergeten mijn smartpack op te zeggen, dus ik vandaag bellen. (btw. heb sinds augustus 2001 het abonnement, dus een minimale contractduur van 12 maanden) Vraag ik of ik het op kan zeggen. Zeggen ze, nee, dat had je eerder moeten doen, voor augustus, want nu is het contract verlengd weer met 12 maanden