Toon posts:

Asus A7V333 mobo met amd xp 2600+

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heeft iemand ervaring met een asus a7v333 mobo en een amdxp 2600+ erop (of hoger)? Ik wil graag weten of dit samen gaat en vannaf welke bios versie! En of die 333FSB ondersteund word!
Iedereen die kan helpen alvast bedankt!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
de A7V333 ondersteunt de 333MHz FSB wel hoor :) alleen moet je geheugen hebbend ie dat ook doet... BIOS 1016 doet dat iig wel, das de bios die ik erop heb zitten en daarmee kan ik hem op 166MHz zetten (333MHz FSB dus)

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 20:26

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Er is daar al over gepraat in een andere topic, en het antwoord is ja:
Gewoon nieuwste bios installeren, en de 2600+ erin prikken, alles werkt. In ieder geval wel bij mij. Volgende keer even de search raadplegen.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Verwijderd

Topicstarter
Fludizz, wat bedoel je met" Alleen moet je geheugen hebben die dat ook doet" ik heb nu 256 mb ddr @ 266 mhz

Verwijderd

Topicstarter
lama domme reactie van mij verkeert gelezen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :)

Zoals je vast wel in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] hebt gelezen, wordt hier op GoT van jou verwacht dat je eerst vooronderzoek doet eer je een topic opent. Kijk bijvoorbeeld op de CPU support lijsten van de Asussite voor de officiële ondersteuning en op de Download pages voor de laatste BIOS'jes. Verder kun je ook in de Search van dit subforum een heleboel topics terugvinden over dit onderwerp: [search=a7v333 xp2600] :)

Omdat je overduidelijk geen vooronderzoek hebt gedaan, gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.