Toon posts:

Nieuw mobo+proc ( tips plz)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He ho hallo

Hmm ok ik ben nieuw hier dus flame me niet als ik nu iets ontzettend dom vraag :P

Ik heb net een nieuwe mobo besteld en proc ( Abit IC7-G + P4 2.4 800FSB) en ik krijg ze als het goed is volgende week dinsdag binnen.

Nu heb ik twee eventuele problemen.
1- Ik zit nu op een Gigabyte Ga-7ZXE en Ahlon 2000xp
2- Dit is de eerste keer dat ik helemaal zelf mijn mobo installeer.

Ik heb al genoeg keren zelf een nieuwe Proc/ram/gfx cards etc geinstalleerd maar de vorige keer heb ik men mobo toch maar in de winkel laten doen. :|

ik wilde eigenlijk weten of jullie tech wizkids wat tips hebben of dingen waar ik voor op moet passen. ik wil niet gelijk mijn nieuwe mobo opfecken omdat ik een domme fout maak ofzo }:O

Oh en ik las ook op een ander forum dat de IC7-G wat onboard sound problemen heeft? Nu heb ik toch nog een SB card die ik erin stop dus dat moet niet zo'n probleem zijn, maar als er een fix is hoorik die graag :*)

Bij voorbaat dank _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
argh ik zie net een 18 pagina lange topic over dit bord :/
Beetje omhandig om die helemaal door te lezen alleen :>

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 16:24 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Je hebt nog een hele week om dat ene topic door te nemen :P Lees de manual door (die je nu al kunt downloaden) en je weet hoe en waar je alles in moet steken/prikken op dat bord. Gaat vast wel goed, je bent niet de enige (mijn eerste keer als n00b ging het met wat voorzichtigheid en goed lezen ook goed :) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Juist niet onhandig om 18 pagina's door te lezen, dan wordt je vraag namelijk goed beantwoord ;)

Welkom op GoT trouwens :)

Dat je zelf gemerkt hebt dat er al een topic loopt spreekt voor je, beter achteraf dan nooit. Maar kijk toch maar eens even in de FAQ: Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?

/beetje dubbel - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.