Hallo ik heb een intranet site gecreëerd in ons bedrijf, hier voeren we orders in. debiteuren bijhouden. Factuur administratie en Voorraad beheer...
Nu hebben we de data op 1 server, maar die kan verschillend zijn (dus verschillende servers)
nu is er een panel-sliding DIVje, die alle info van de server laat zien
dus OStype, MYSQL KB ruimte en gebruikersnaam enz.
onder IE werkt dit maar niet in Mozilla, maarja beiden moeten eigenlijk werken!
Oke dus ik begon te zoeken hoe dat kwam, alhoewel ik weinig kennis van javascript hebt. (het sliding principe heb ik ook maar gevonden op internet)
Ik kwam erachter via de javascript console van Mozilla dat
geen waarde heeft.
Dus ben ik gaan googlen en zoeken op GoT op dit fenomeen, maar kom tot nix concreets hoe ik src.parentElement tot crossbrowser goedmaak
Hoe kom ik nu achter zon probleem, Ik hoef hier geen kant en klare oplossing op maar meer een evtentuele werkgang/manier om zon probleem op te lossen!
dus foutenopsporing en tot fouteliminering enzo.
Nu hebben we de data op 1 server, maar die kan verschillend zijn (dus verschillende servers)
nu is er een panel-sliding DIVje, die alle info van de server laat zien
dus OStype, MYSQL KB ruimte en gebruikersnaam enz.
onder IE werkt dit maar niet in Mozilla, maarja beiden moeten eigenlijk werken!
Oke dus ik begon te zoeken hoe dat kwam, alhoewel ik weinig kennis van javascript hebt. (het sliding principe heb ik ook maar gevonden op internet)
Ik kwam erachter via de javascript console van Mozilla dat
code:
1
| el = src.parentElement |
geen waarde heeft.
Dus ben ik gaan googlen en zoeken op GoT op dit fenomeen, maar kom tot nix concreets hoe ik src.parentElement tot crossbrowser goedmaak
Hoe kom ik nu achter zon probleem, Ik hoef hier geen kant en klare oplossing op maar meer een evtentuele werkgang/manier om zon probleem op te lossen!
dus foutenopsporing en tot fouteliminering enzo.