Wie heeft voor mij een onboard audio kabeltje?

Pagina: 1
Acties:

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Wie heeft voor mij zo'n los kabeltje die verbonden wordt met een onboard audio connector en aan de andere kant in de kast geschroefd moet worden?? Is van een Vibra 16 Pnp onboard soundcard.

• Neman

Neman

Topicstarter
Heeft niemand zoiets liggen?? :'(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
computerwinkel?
www.conrad.nl ?

• MICHIEL123
  • Niet online
Op zondag 03 december 2000 02:53 schreef Neman het volgende:
Wie heeft voor mij zo'n los kabeltje die verbonden wordt met een onboard audio connector en aan de andere kant in de kast geschroefd moet worden?? Is van een Vibra 16 Pnp onboard soundcard.
ken alleen de cabels van onboard connector naar cdrom

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Neman

Neman

Topicstarter
ken alleen de cabels van onboard connector naar cdrom
Dat kabeltje die ik zoek heb je dus nodig om speakers, mic en dat soort spul aan te kunnen sluiten op je onboard soundcard.

En conrad heeft een klote site waar niks op is te vinden. Daar komt nog bij dat die verzendkosten van conrad het kabeltje wel erg duur maakt :(. Toch bedankt voor de tip.

• Neman

Neman

Topicstarter
Misschien moest ik Abit dan maar ff bellen om zo'n kabeltje, die sturen je bijna alles kosteloos toe >:). Alleen nog ff kijken welk moederbord ik ga gebruiken voor deze gunst, het moet natuurlijk wel een beetje geloofwaardig overkomen :).

Verwijderd

je bedoelt dus dat plaatje voor achterop je systeemkast met daarop: Line-in, speaker out en mic-in + gamepoort he? en dan samen op een stekkertje naar het moederbord? (die aansluiting valt qua grootte precies tussen die aansluitkabel van de Parallele poort en de seriele poorten in op een AT-bord)

ik denk als je het bovenstaande bedoelt, dat ik via mijn werk er aan kan komen.......
als je het bedoelt kan ik wel wat regelen!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:52

Booster

Superuser

Is het onboard, en dan heb je nog kabels nodig? :?

Ik heb niks liggen iig :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Pagina: 1