Hardware.nl forumbanner nutteloos

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik weet niet zo goed waar het thuishoort, maar ik heb vandaag al 5 keer de hardware.nl banner gezien. Da's mooi, met allerlei leuke overstock producten enzo. Dan ga je naar die shop toe, klik je de overstock shop aan:
Deze shop is tijdelijk buiten gebruik.
U wordt nu teruggestuurd naar hardware.nl.
Sorry maar dan is dat toch 'minder slim' van hardware.nl, of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door TripleM op 25-09-2003 15:13 ]

Verwijderd

SG --> LA

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Moet je betaald abbo nemen, nergens last van :P

Nee, geintje, valt me wel vaker op dat 3 kwart van de ads gewoon niet of niet goed werkt. Een keer in de 1000 jaar klik ik eens op een ad (iest van HP op een of andere site), en dan krijg ik een error.

Erg slecht, want op deze manier jaag je de toch al weinige mensen die op een ad klikken weg, toch??

HENG HENG

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

de andere shops: de geheugenshop, alswel het gedeelte voor bedrijven functioneert wel, alswel de algehele site zelf, waarnaar de banner linkt:
in dat geval is het gewoon een punt voor de beheerder van die site, en kun je dit beter via hen regelen: sales(at)hardware.nl staat daar als correspondentie-adres.

edit:
correctie, er draaien 2 banners voor hardware.nl, eentje gaat naar de main site en de ander direkt naar de overstock-shop.
ik zag eerst de eerste

Ik vermoed dat de overstock-banner echter nieuw is, heb hem tot nu toe niet gezien, mogelijk is het contract hiervoor al langer afgesloten maar is de shop gewoonweg niet op tijd afgeleverd

[ Voor 39% gewijzigd door RM-rf op 25-09-2003 15:19 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Pelle
  • Laatst online: 12:58

Pelle

🚴‍♂️

Overstock banners staan er al een paar maanden hoor, maar die shop is -zoals je correct hebt opgemerkt- inderdaad tijdelijk buiten gebruik. Ik wil je best een seintje geven als 'ie weer open gaat, maar dan moet je me ff een mailtje sturen op pelle@t.net :)

• Pelle
  • Laatst online: 12:58

Pelle

🚴‍♂️

Mailtje naar sales [at] hardware.nl kan ook overigens ook zoals RM-rf opmerkt, die lees ik ook namelijk ;)

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou mailen hoeft ook niet perse, ik probeer het dan wel een paar keer. Ben niet te beroerd om ook es op een banner te klikken namelijk. :)

Maar het ging mij er maar even om dat de wil om op banners te klikken ook vermindert als de banner uiteindelijk niet leidt naar de informatie die je verwacht als je de banner ziet.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Pelle says it all :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.