Op mijn MS Windows 2003 server moet een mysql server geinstalleerd worden. Ik gebruik de laatste alpha release (4.0.15). Na een installatie te hebben gedraaid vraagt WinMysqlAdmin om een nieuw root wachtwoord dat ik vervolgens invoer. Maaaaaarrrrr: de server gaat never-nooit-niet on air... Het stoplichtje blijft op ROOD staan, wanneer ik de WinMysqlAdmin open is alles ok (my.ini file aanwezig etc..). Ook worden er geen errors weergegeven noch wordt er een errorfile gegenereerd. Wie weet raad?
Wat zegt de eventviewer (application/system log)
de eventviewer zegt nix, en nee.. hij staat niet op manual... 
voor het opstarten gaat het dus al fout, maar een andere versie van mysql, of opnieuw installeren helpt ook niet.. grrrrrrr
voor het opstarten gaat het dus al fout, maar een andere versie van mysql, of opnieuw installeren helpt ook niet.. grrrrrrr
Kijk eens in je \mysql\data\mysql.err log
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Windows 2003 heeft veel meer security dan al zijn voorgangers. Waarschijnlijk is Mysql versie die jij gebruikt nog niet aangepast op dat punt. Kijk eens op de mysql site of daar wat over staat beschreven.
Ik heb meer progs die hierop vastlopen.
Ik heb meer progs die hierop vastlopen.
Dat vind ik toch vreemd. Als mysql op automatic staat (ik neem toch aan dat hij niet op disabled staatVerwijderd schreef op 26 september 2003 @ 17:47:
de eventviewer zegt nix, en nee..
reactie op [rml]bolke in "[ Windows 2003 & MYSQL] Mysql server wil"[/rml]:
Ik heb heel even MySQL op 2003 draaiend gehad, dus dat is het probleem niet.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1