Omnibook 6000 & OpenGL videodriver

Pagina: 1
Acties:

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-08 10:15
Ik heb me inmiddels te pletter gezocht op internet naar drivers, zodat ik vanavond Counter-Strike in OpenGL kan spelen. Twee voordelen, het zou sneller moeten zijn en de maps zijn in Direct3D hier echt héél erg donker. Ook hier op Tweakers kan ik niets vinden.

Echter, er is maar één WinXP Omnibook 6000 driver, 6.13 ofzo, en hoewel HL/CS geen error geeft dat er geen OpenGL is, start hij niet op. Direct3D daarentegen loopt 0.003fps ofzo.

Heeft iemand, out of the blue, een lokatie voor me naar een fatsoenlijke driver?
Zoek niet op ati.com, die hebben niets. hp.com heeft volgens mij ook niets.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Ik heb gewoon de driver van de HP site voor mijn Omnibook 6000, en kan er gewoon CS mee spelen, OpenGL, D3D en Software.

HP Omnibook 6000 Software Page

De driver vind je hier

edit:

Ik run Windows 2000 SP4

Specs van Notebook (alhoewel ik verwacht dat het dezelfde is)

P3 700
256MB
ATI Rage Mobility 8mb

[ Voor 18% gewijzigd door Pubbert op 25-09-2003 17:24 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Dennis van der Stelt
Geen idee of ik die al heb geprobeerd. Ik had eerst puur WInXP drivers gezocht, die waren er niet. Google afgezocht, aantal geprobeerd, maar allemaal fout en/of supertraag. Toen weer bij HP de bovenste driver geprobeerd, maar daar gaf hij een foutmelding op.

Ik ga 'm proberen en laat het weten.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 26-09-2003 10:21 ]

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 18:50

Pubbert

random gestoord

Even uit schopje uit pure interesse

Is het al gelukt?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Dennis van der Stelt
Ben ik weer! :D

Ik heb ze geprobeerd maar OpenGL doet het niet. Ik krijg geen melding dat hij het niet doet, maar ik zie het "loading" scherm, voordat de console te zien is, maar daar blijft hij hangen.
Direct3D doet het nog wel, maar ik heb geen idee wat fps verschil is tussen die twee. Duurt zo lang voordat de boel opnieuw installed, rebooted, etc, etc. is... :)

Misschien ligt het aan mijn installatie, misschien ligt het aan WinXP, dat jouw Win2000 drivers het niet doen... Ik zal het nooit weten! ;)

Maar thanks anyway.