Toon posts:

GroupWise 5.5: automatisch bedrijfs logo meesturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een optie is om automatisch een logo mee te sturen met GroupWise 5.5 en zo ja: waar je dit dan in kunt stellen?

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Kan je niet een logo met de extentie bv jpg hernoemen naar vcf en dan als handtekening bijvoegen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou.. het is de bedoeling dat het logo bovenaan de mail komt te staan als je hem afdrukt. Ik denk niet dat dat het geval is als het mocht werken. Maargoed ik ga het even proberen

Verwijderd

Topicstarter
hmm dit werkt niet echt maar in de help kwam ik het volgende tegen:
Opties voor kopiëren (inleiding)

Met behulp van de kopieeropties selecteert u de indeling van de tekst die u wilt kopiëren van een virtuele kaart (vCard). Een virtuele kaart is een elektronisch visitekaartje dat behalve tekst ook audioclips en afbeeldingen kan bevatten. De vCard wordt op het Klembord geplaatst en kan naar een tekstverwerkingsprogramma of een HTML-pagina worden gekopieerd. Het adresboek ondersteunt tot en met versie 2.1 van de vCard-standaard.

Ik kan alleen nergens vinden hoe ik nou een afbeelding aan de vCard toe kan voegen..

• mlevd
extra>>opties>>omgeving>>handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
ja ok daar kan je hem aanzetten, maar niet zeggen wat die vCard voor waardes moet bevatten :)

• mlevd
Op het moment dat je aanvinkt dat er vcard meegstuurd moet worden en laat het veld met de lokatie leeg, wordt hij volgens mij automatisch gemaakt.

[ Voor 79% gewijzigd door mlevd op 25-09-2003 16:07 ]

Verwijderd

je moet opletten dat je in groupwise 5.5 niet zonder meer in html kan versturen, als dat al je bedoeling is. je zal daarvoor een extra vinkje voor moeten aanzetten in de installatie.

voor zover ik weet kan je met groupwise 5.5 niet het versturen van een logo in elk email centraal regelen, dus dat zal je bij iedere gebruiker moeten aanpassen, wat natuurlijk nogal wat administratie met zich meebrengt.
Pagina: 1