Ik gebruik al een tijdje Statbar en vind het echt goed werken. Maar nu heb ik een tijdje geleden SmartBarXP ontdekt en ben daar ook erg gecharmeerd van. Nu wilde ik het allebei gaan gebruiken, maar ik zie dat Statbar standaard over SmartBarXP wordt geplaatst. Ik vroeg me af of ik ergens iets zó kan instellen dat Statbar ophoudt waar SmartBarXP begint ('k heb SmartBarXP namelijk aan de rechterkant staan). Iemand enig idee of het überhaupt mogelijk is?
je kan wel statbar automatisch verbergen, dus als je ergens klikt dat hij dan automatisch verbergt en dan zie je toch de smartbarxp en anders 1 links en 1 rechts in het scherm plaatsen?
[ Voor 18% gewijzigd door Batsies op 25-09-2003 15:04 ]
E-Developing
Ehm, Statbar aan de zijkant van m'n scherm...?
in smartbarXP staat ergens een optie: run smartbar over other programs. Dit betekent dat smartbarxp dus ALTIJD bovenaan staat (ook over spellen heen..). Nu weet ik niet of statbar daar dan egwoon achtter verdwijnt maar dat kun je snel uitvinden. Of anders statbar links uitlijnen en niet al te veel info erin.
BTW: met die 2 programma's ben je samen 25mb ram kwijt.....
BTW: met die 2 programma's ben je samen 25mb ram kwijt.....
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Ehm, dat kan niet.tijn.online schreef op 27 september 2003 @ 18:04:
Ehm, Statbar aan de zijkant van m'n scherm...?
Bij SmartbarXP kun je hoogte instellen in config menu (niet properties).
height offset : -25 --> Dan komt smartbarXP net boven statbar, als deze tenminste onderaan staat.
height offset : -25 --> Dan komt smartbarXP net boven statbar, als deze tenminste onderaan staat.
Pagina: 1