Software voor een tijdbalk?

Pagina: 1
Acties:

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-08 12:54
Weet iemand welke software geschikt is voor het maken van een tijdbalk
ik dacht misschien aan visio of i.d?

De bedoeling is een uitgebreide tijdbalk (4000 V.Chr- jaar 0) met zo'n 300 gebeurtenissen..

- Maar je maakt wel wat mee! -

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja in Visio 2000 zit een "Timeline template". Hiermee is het makkelijk een tijdbalk met gebeurtenissen te maken.

Maar als je het speciaal moet aanschaffen voor 1 tijdbalk, kun je het dan niet beter met excel of paint of iets dergelijks maken?

[ Voor 41% gewijzigd door Noork op 25-09-2003 14:49 ]

• Deviator79
Noork schreef op 25 September 2003 @ 14:48:
Ja in Visio 2000 zit een "Timeline template". Hiermee is het makkelijk een tijdbalk met gebeurtenissen te maken.

Maar als je het speciaal moet aanschaffen voor 1 tijdbalk, kun je het dan niet beter met excel of paint of iets dergelijks maken?
Ik heb Visio hier nog wel ergens liggen..
Ik zal in de toekomst regelmatig tijdbalken moeten maken (lerarenopleiding geschiedenis) dus heb het vaker nodig..

ik vond dit ook nog:
http://www.smartdraw.com/specials/timelines.asp?id=15584

misschien ook aardig..

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Noork schreef op 25 September 2003 @ 14:48:

Klopt, en is supermakkelijk om daar milestones e.d op te plaatsen. Gewoon slepen verandert de datums al enzovoorts. Echt een aanrader voor timelines!
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/vtimeline_thumb.gif
Heb effe een screenshotje gemaakt met wat voorbeeldjes ;)

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 25-09-2003 14:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Deviator79
RobIII schreef op 25 September 2003 @ 14:51:
[...]

Klopt, en is supermakkelijk om daar milestones e.d op te plaatsen. Gewoon slepen verandert de datums al enzovoorts. Echt een aanrader voor timelines!
[afbeelding]
Heb effe een screenshotje gemaakt met wat voorbeeldjes ;)
Ziet er goed uit!Ben visio al aan het installeren!
bedankt!