- Maar je maakt wel wat mee! -
Ja in Visio 2000 zit een "Timeline template". Hiermee is het makkelijk een tijdbalk met gebeurtenissen te maken.
Maar als je het speciaal moet aanschaffen voor 1 tijdbalk, kun je het dan niet beter met excel of paint of iets dergelijks maken?
Maar als je het speciaal moet aanschaffen voor 1 tijdbalk, kun je het dan niet beter met excel of paint of iets dergelijks maken?
[ Voor 41% gewijzigd door Noork op 25-09-2003 14:49 ]
Ik heb Visio hier nog wel ergens liggen..Noork schreef op 25 September 2003 @ 14:48:
Ja in Visio 2000 zit een "Timeline template". Hiermee is het makkelijk een tijdbalk met gebeurtenissen te maken.
Ik zal in de toekomst regelmatig tijdbalken moeten maken (lerarenopleiding geschiedenis) dus heb het vaker nodig..
ik vond dit ook nog:
http://www.smartdraw.com/specials/timelines.asp?id=15584
misschien ook aardig..
Klopt, en is supermakkelijk om daar milestones e.d op te plaatsen. Gewoon slepen verandert de datums al enzovoorts. Echt een aanrader voor timelines!Noork schreef op 25 September 2003 @ 14:48:
Heb effe een screenshotje gemaakt met wat voorbeeldjes
[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 25-09-2003 14:58 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ziet er goed uit!Ben visio al aan het installeren!RobIII schreef op 25 September 2003 @ 14:51:
[...]
Klopt, en is supermakkelijk om daar milestones e.d op te plaatsen. Gewoon slepen verandert de datums al enzovoorts. Echt een aanrader voor timelines!
[afbeelding]
Heb effe een screenshotje gemaakt met wat voorbeeldjes
bedankt!