Toon posts:

30 seconden Inet verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vraag
Kabel connectie wordt dmv switch naar twee computers geleid voor het internet. Probleem is dat bij 1 computer de internetverbinding al na 30 seconden ophoudt. Ik heb gekeken waar het aan zou kunnen liggen en gezocht op het forum zelf, maar kan niks vinden. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen. Beide computers hebben Windows XP.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
urrr. heb je usb modem? zo ja, koop een usb hub met eigen power supply, should do the trick

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:02
Wat voor verbinding heb je? Specs pc? Router?
Drivers?
Heb je wat meer gegevens?

Verwijderd

wat zegt ipconfig :?
Met een switch kun je het internet niet delen.

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Spacecowboy

XBL: Biggmans

krijg je een foutmelding?? error oid??

HENG HENG

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 14:37:
vraag
Kabel connectie wordt dmv switch naar twee computers geleid voor het internet. Probleem is dat bij 1 computer de internetverbinding al na 30 seconden ophoudt. Ik heb gekeken waar het aan zou kunnen liggen en gezocht op het forum zelf, maar kan niks vinden. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen. Beide computers hebben Windows XP.
Als je je kabel direct op een switch aansluit zal de eerste pc een ip adres krijgen.
Zodra de 2e pc opstart zal deze een ip adres vragen en krijgen.
Op dat moment verliest pc 1 zijn ip adres.

Wat jij nodig hebt is een kabelrouter.
Deze krijgt die ene beschikbare ip adres van je provider en geeft aan jouw pc's interne adressen.

Verwijderd

WuSSiE schreef op 25 September 2003 @ 14:38:
urrr. heb je usb modem? zo ja, koop een usb hub met eigen power supply, should do the trick
hij heeft het over kabel.
jij over adsl met usb modem

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 21:37

leuk_he

1. Controleer de kabel!

in [rml][ inet casema] 30 sec internet daarna afgegooid[/rml] (slot) stelt hij dezelfde vraag.

Maar we hebben nog steeds behoefte aan de configuratie en wat er precies gebeurt. Dus beschijf zo nauwkeurig mogelijk wat je aan hardware/software hebt, en hoe je die hebt ingesteld.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1