Toon posts:

MS Visio voorbeelden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een netwerk in kaart te brengen, hiervoor gebruik ik MS Visio. Voordat ik hieraan begin zou ik graag wat voorbeelden van MS Visio bekijken.
Ik heb het al op google en op de search geprobeert te vinden.

Iemand hier die weet waar ik zo'n bestand weg kan halen, of iemand die er misschien zelf een heeft gemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik trouwens MS Visio 2002

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
zit er in MS Visio geen standaard voorbeelden dan? Er zitten verschillende stencils in met ook uitleg wat elke object betekend. Naar mijn weten zitten er ook stencils bij voor het ontwerpen van een netwerk. Hoe visueel wil je het maken dan? Gaat het alleen om relaties tussen pc's dan kun je toch ook je eigen verzonnen format gebruiken?

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om een bedrijf van ongeveer 80 pc's+ switches,servers, printers etc.

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Qua voorbeelden heb ik niet iets wat op netwerk lijkt, maar in visio zitten heel wat voorbeelden: new, browse sample drawings en kies network.

E-Developing

Verwijderd

Topicstarter
mja daar staat er 1 bij.. maar dat stelt niet veel voor.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Kan je anders niet hier kijken, dit is een site van een 'Most Valuable Professional' op het gebied van Visio. Ook kan je op deze site de nodige flowchart voorbeelden zien (let dan overigens niet op de illustraties e.d.).

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 08:39:
mja daar staat er 1 bij.. maar dat stelt niet veel voor.
Raar, ik heb wel full install gedaan en als ik daar kijk (visio 2002 sr-1) staan er best wel wat voorbeelden bij samples, heb je al op microsoft.com / google.nl gekeken?

E-Developing

Pagina: 1