HP printer met Canon scanner?

Pagina: 1
Acties:

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-08 21:06

CyberThug

Formatting C: 1%

Topicstarter
Hallo,

Ik wilde even jullie expertise inroepen. Ik heb op het moment een HP 840C printer en wilde daar, voor kerst, graag een scanner bij. Nu is mijn oog gevallen op zo'n mooie compacte Canon scanner :P

Maar nu meen ik ergens eens iets opgevangen te hebben over incompatibiliteit tussen die 2. Graag zou ik jullie ervaringen horen mbt deze 2 apparaten en of ze goed samenwerken.

Héééél erg bedankt vast :)

CyberThug

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dit heeft vooral betrekking op de situatie waarin ze beiden op 1 parallelle kabel zitten (waarin de scanner doorgelust wordt)
als je de printer op USB zet en de scanner op parallel (of omgekeerd) dan moet het gewoon goed gaan werken.

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Koop echte merken ;)

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik heb zelf een 930c en een canoscan N650U (allebei USB) en ik heb nergens last van.. maar zoals smvs zei, ken ik het probleem wel met parallelle scanners, heb het zelf ook eens meegemaakt als ze allebei op dezelfde paralelle poort zijn aangesloten.

aAarGhh

Verwijderd

Ik heb net de nieuwe Epson Perfection 1240u Photo aangeschaft met de transparant unit.
Echt goede scans ook van negatieven, snel en uitstekende uitgebreide twain-driver! De 1240 zonder transparant-unit kost 549,-