Ik heb nu een aparte partitie gemaakt op mijn HDD. Daarop wil ik graag Lotus Notes Domino installeren. Allemaal geen probleem. Ik doorloop de eerste drie stappen van de Quick & easy setup. Bij de vierde stap vul ik de desbetreffende gegevens in, waaronder de locatie van het ID-file en de server waar de setup het adresboek vandaan moet halen.
Als ik het wachtwoord dan ingeef blijft hij hangen. Hij zegt dan "Server not responding". Wat doe ik hiertegen.
Op google kwam ik als antwoord tegen dat je het IP adres en naam van de server in de hosts file moet opgeven (waar hij het AB vandaan haalt). Dat haalt dus niets uit. tevens heb ik Domino eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, mar ok dat haalde niets uit.
Weet iemand waar dit aan ligt?
Als ik het wachtwoord dan ingeef blijft hij hangen. Hij zegt dan "Server not responding". Wat doe ik hiertegen.
Op google kwam ik als antwoord tegen dat je het IP adres en naam van de server in de hosts file moet opgeven (waar hij het AB vandaan haalt). Dat haalt dus niets uit. tevens heb ik Domino eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, mar ok dat haalde niets uit.
Weet iemand waar dit aan ligt?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids