Dual sim voor iedere telefoon.

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Op dit moment heb ik een T610 met dual sim adapter (uit taiwan).

Maar het is toch niet zo ideaal als ik dacht, want als mijn telefoon valt, en dat doet hij nogal eens, dan is hij gelijk uit. Want die dual sim adapter zit tussen de accu en de telefoon, en door die schok wordt de accu van de telefoon afgehouden en krijgt hij geen stroom meer, en uit...

Nu zag ik dit op internet
Afbeeldingslocatie: http://www.hot-wire-telekom.de/details_dual_sim.jpg
Bron : http://www.hot-wire-telekom.de/g45g11g.htm

Zou dit goed werken ? zijn er mensen met ervaring hiermee ? Je moet je sim kaarten slopen, maar dit vind ik nog niet zo erg, mits het maar werkt >:)

Verwijderd

ziet er idd wel erg leuk uit ja.. Maar een beschrijving met wat meer fotos zou me wel iets gerustgestelder maken.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
't Is een leuk idee... maar dat snijden of wat in je simkaart lijkt me niet echt jovel.

Als ik even m'n simkaart bekijk, zie ik dat het goudkleurige oppervalk te groot is om er 2 naast elkaar in 1 kaart te zetten. Je zult dan dus ook een stuk van die goudkleurige spul moeten wegsnijden.

Nou weet ik uit ervaring wel dat de chip zelf, die onder dat gouden plaatje zit, een stuk kleiner is. (Weet ik doordat m'n Chipper een keer uit m'n pas was gekomen.) Maar nog lijkt het me niet fijn hierin te moeten snijden.

Verwijderd

Die stickers met nummer 1 moet je op je sim-kaart plakken en daarna binnen de lijnen snijden. Tevens is bij deze winkel een stans-apparaat te koop die het nog makkelijker maakt

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 12:46
Hoe werkt dit eigenlijk :?, je kan allebei sims tegelijk gebruiken? of alleen omste beurt? (vaak bij dual sim: telefoon aan en uit verandert van sim)

EDIT:

Stijlfouten :P

[ Voor 14% gewijzigd door Roflmao op 25-09-2003 22:56 . Reden: Stijlfouten :P ]

Verwijderd

Krijg je dan voordat je je pincode in moet voeren een menu te zien met welke sim die op moet starten ofzo :?

Ik neem aan dat je dan een zakelijke- en prive simkaart in 1 telefoon wilt stoppen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 22:11:
Die stickers met nummer 1 moet je op je sim-kaart plakken en daarna binnen de lijnen snijden. Tevens is bij deze winkel een stans-apparaat te koop die het nog makkelijker maakt
hoeveel kost dat snij-apparaat?
want mijn duits is niet zo fameus :)
HEEFT ER IEMAND DIT AL UITGEPROBEERD??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 10:47:
[...]

hoeveel kost dat snij-apparaat?
want mijn duits is niet zo fameus :)
HEEFT ER IEMAND DIT AL UITGEPROBEERD??
Stanze für Dual-SIM-Karte DUALSTANZE 127.31 EUR

Wat ik uit de tekst haal, is dat bij het uit/aan zetten ervan simm gewisseld wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 10:53:
[...]

Stanze für Dual-SIM-Karte DUALSTANZE 127.31 EUR

Wat ik uit de tekst haal, is dat bij het uit/aan zetten ervan simm gewisseld wordt.
da's dan echt wel bedoeld voor de professional die er zijn brood mee wil verdienen en niet voor de particulier die het apparaat slechts één maal voor zichzelf wenst te gebruiken...
en hoe/waarmee kun je snijden zonder dat apparaat? met een gewoon mes? dan moet het echt wel precies gesneden zijn...

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Dat is nou ook min of meer mijn vraag, het moet natuurlijk nog wel leuk blijven. En 127 euro om 1x wat te snijden is echt te duur. Of je moet naar duitsland rijden en dat is ook niet echt handig (woon in antwerpen)

Iemand die iemand kent ( :) ) die zo´n stans ding heeft ? Of zou dat snijden ook redelijk goed gaan ?

En je kunt ze niet tegelijk gebruiken, je doet de telefoon uit en dan weer aan, dus dan ook weer gewoon je pin code intoetsen.

[ Voor 18% gewijzigd door frankvanhoesel op 26-09-2003 11:47 ]

Verwijderd

bij nokia's kun je ook van simkaart veranderen door de code "*3370hekje" in te typen: dan gaat hij vanzelf uit en terug aan (en bij mijn 6510 moet je zelfs geen pincode ingeven)

blijft er natuurlijk het probleem van het snijden want op zich ben ik sterk geïnteresseerd in dit systeem maar het moet wel lukken natuurlijk...

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
*3370# vraagt dan change active speech codec?

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:28
Tja, het blijft veranderen van simkaart waarmee je belt, je bent niet op beide nummers bereikbaar. Voorlopig houd ik dus maar twee telefoons op zak, een zakelijke en een privé.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Pagina: 1