Ik maak gebruik van meerdere javascript showmodaldialogs. Degen waar ik het probleem mee hebt, opent een html bestand met een frameset (even waarom een frameset, in de dialog zit een form die binaire data stopt, enige mogelijkheid om dit in 1 dialog window te houden is dmv een frameset).
Het jammer is, als ik een gewone html open als dialog, dan kan ik de grote aanpassen van het dialog scherm. Dit doe ik zo:
Nu probeer ik dit ook in die frameset, maar no go. Ik heb het ook in het frame zelf geprobeerd, maar wederom no go (mja). Is hier een ander truukje voor?
Want op deze manier krijg ik dus elke keer een heel klein stukje html met heel veel grijsvlak -> das k*t.
Het jammer is, als ik een gewone html open als dialog, dan kan ik de grote aanpassen van het dialog scherm. Dit doe ik zo:
code:
1
| <html STYLE="width: 432px; height: 288px; "> |
Nu probeer ik dit ook in die frameset, maar no go. Ik heb het ook in het frame zelf geprobeerd, maar wederom no go (mja). Is hier een ander truukje voor?
[ Voor 10% gewijzigd door Tom-my op 25-09-2003 12:49 . Reden: wat vergeten ]
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."