Toon posts:

Waarom geeft mijn PC geen beeld op 1.95 Volt ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Keb een Athlon classic 600 zie hieronder, maar wanneer ik hem op 1.95 volt zet weigert hij beeld te geven. (hoger heb ik nog niet geprobeerd).

Kan dit liggen aan een te lichte voeding? Of kan mijn videokaart het dan gewoon niet aan?

Overigens ik krijg me 600 (wk39/1999) niet stabiel op 750 (maf :? )

Verwijderd

Topicstarter
PS. De voeding is gewoon 220 niet dat een van jullie lolbroeken daar over valt. :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

220V of 220W???? 220W zou wel een HEEL erg mager voedinkje zijn!

Ik gebruik een 300watter voor de Athlon 600 van mijn vriendin en erhm nog niet overgelokt (tja is de PC van mijn vriendin dus... ) maar wel zo stabiel als een huis. Zat eerst een 235watter in en toen deed die PC nogal raar.. voeding vervangen en nu gaat alles een stuk beter.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Ik heb zelf een 250W voeding
zie sig + DX3 decoder kaart 3com netwerkkaart
usb modem

allemaal zo stabiel als een huis...(uit nederland wel te verstaan)

Ik heb wel een goed merk voeding namelijk Inwinn in een Aopen kast.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op zondag 03 december 2000 01:46 schreef Lord_NikoN het volgende:
Overigens ik krijg me 600 (wk39/1999) niet stabiel op 750 (maf :? )
Dit komt waarschijnlijk door het cache geheugen: bij een 'normale' 750 staat dat op 2/5, bij jou op 1/2
Dit houd dus in dat je je cache geheugen, wat normaal 300Mhz zou draaien op 375 probeert te zetten, en dat lukt meestal dus niet... Je zou kunne gaan solderen...

Verwijderd

Topicstarter
Ben niet goed in solderen :)

Maar ik heb inderdaad een 250 Watt voeding. Ik weet dat het weinig is maar het kan dus toch een reden zijn... mm. balen.

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

Waarom solderen als het makkelijker kan?

Ik heb m'n Athlon 700 op 900 staan (GFD) en de mutiplier zet ik vast met een bootdisk (:P) Ik moet gewoon altijd als ik start die flop erin zetten, daarna boot hij verder vanaf C en mijn Cache staat dan op 2/5 i.p.v. 1/2 Het proggie is wel te vinden op http://www.tweak-files.com/ ik zie er echt geen nadelen in, in solderen had ik namelijk ook geen zin :-)
Pagina: 1