Toon posts:

Logitech cordless desktop bugs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,
Ik heb sinds kort de Logitech Cordless Desktop Deluxe gekocht, en ik ben een paar rare dingen tegengekomen bij het gebruik ervan. Bij sommige computer games worden de F-toetsen als het ware zonder dat ik ze aanraak geactiveerd, wat tot rare gevolgen leidt. En nog iets, mijn computer piept nu. Dat wil zeggen de interne speaker in de computer geeft af een toe een piep. Ik weet niet wat hij wil zeggen, maar ik denk dat het iets met de cordless spullen heeft te maken.
Zijn dit bekende problemen, en zo ja wat kan ik er aan doen?

Verwijderd

Topicstarter
aangezien niemand een antwoord lijkt te hebben wou ik nog even wat toevoegen. Ik had tegelijkertijd ook een nieuw voeding in mijn computer gedaan omdat mijn oude voeding het na 8 maanden begaf. Dus die beeps kunnen ook misschien met de voeding te maken hebben. De oude voeding had een vermogen van 300 W, en de nieuwe 350W.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kijk eens naar de aansluiting van je toetsenbord en muis. Ik weet van andere types als je ze allebei op usb zet ging het niet goed en als je toetsenbord op ps/2 zet en dan de muis op usb geen probleem.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Het kan kloppen dat het je nieuwe voeding is. Hier kan je meer informatie vinden erover: Voeding maakt raar geluid..... Helaas is het niet te verhelpen. Je zou natuurlijk kunnen proberen de oude voeding er terug inzetten kijken of het piepen dan over is...

Verwijderd

Topicstarter
itsalex: ik heb geen van beide op usb, maar dit kan niet het probleem zijn volgens mij...ik heb daar iig niks over gelezen met de logitech.
facer: bedankt voor de link, maar dat gaat volgens mij over een statische gebroem in plaats van wat ik krijg: een systeem beep van de interne speaker.

• nightriderron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-02 18:49
ik heb ook een cordless toetsenbord en muis en had dat probleem ook met die f toets
ik heb de i-touch drivers verwijderd en door windows gewoon standaard toetsenbord laten kiezen
eigenlijk na een nieuwe install de drivers nog niet geinstaleerd maar geen last meer van die f toets

Verwijderd

Topicstarter
ok maar dat is weer zo jammer, want ik vind die i-touch opties juist wel mooi....nu heb ik eindelijk een afstandbediending voor mijn muziek....
het is toch belachlijk dat ik die drivers moet verwijderen om een spel te spelen, of anders een normale toestenboord inpluggen? Daar gaat het toch niet om?
Pagina: 1