[xml document]Digitale krant openen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

Topicstarter
ik heb een digitale krant(AD) en die is te lezen met hun leesprogramma, maar ik wil bepaalde teksten kunnen archiveren maar ik kan niet exporteren o.i.d.

Het bestand heeft de extentie *.exd.zip als ik hem open dan opent ie hem met winrar en zie je o.a. een xml file staan een xdf file en een cascaded style cheet css.

druk ik op unpack dan zegt ie:! C:\Documents and Settings\admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\9O2UR5OQ\1213_Algemeen_Dagblad-0924_01.exd.zip: The archive is corrupt.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

Topicstarter
Helemaal niemand?

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik denk dat ze expres de headers van de zipfile hebben 'corrupted' om zo dit soort praktijken tegen te gaan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) is handig als je wat wilt toevoegen aan je post.
blackd in "Mac adres w2k?!?" + [rml]F_J_K in "[ XP-Pro] Datumnotatie"[/rml] + etc. + Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done
Geduld == schone zaak && er zijn ook andere mensen met vragen. Voortaan 24 uur wachten aub :/

edit:
zie ook m'n e-mailtje

En verder: Ik snap heel goed dat je het wilt archiveren, maar vraag het inderdaad even aan de beste mensen van AD, blijkbaar hebben ze liever niet dat je het doet.
Printscreen werkt trouwens altijd :P

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 25-09-2003 14:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.