Als binnenkort MSN Messenger betaald wordt, gaan de meeste mensen natuurlijk overstappen naar een andere IM (wie gaat er nu 10€ per maand geven), maar welke is aan te bevelen, welke gaat het meeste gebruikt worden, het is maar om vriendinnen en vrienden aan te bevelen... thx
Ik denk dat je een paar duizend keer ICQ om je oren krijgt.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
dat werkt toch ook gewoon 1000x beter. Yahoo messenger is ook wel aardig nog.
Gaan ze dit trouwens echt doen?
dat werkt toch ook gewoon 1000x beter. Yahoo messenger is ook wel aardig nog.
Gaan ze dit trouwens echt doen?
[ Voor 17% gewijzigd door Noork op 25-09-2003 12:31 ]
ICQ / Jabber
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
ICQ is zeker een aanrader
ook heb je nog Yahoo Messenger
ook heb je nog Yahoo Messenger
Dat denk ik ook... denk maar eens goed na dan kom je zelf al op het antwoord uit._the_crow_ schreef op 25 September 2003 @ 12:29:
Ik denk dat je een paar duizend keer ICQ om je oren krijgt.
Verwijderd
Ik denk dat jullie het allemaal verkeed hebben en dat dat alleen in Amerika gaat gebeuren!
Ik zie nog geen nieuws dat Microsoft daadwerkelijk MSN betaald gaat maken, maar ik kan er overheen gelezen hebben hoor. 
De chatgroepen gaan alleen foetsie.
Maar ICQ is gewoon voor de meesten hier op GoT de 'number-one-option' zoiezo.
De chatgroepen gaan alleen foetsie.
Maar ICQ is gewoon voor de meesten hier op GoT de 'number-one-option' zoiezo.
[ Voor 37% gewijzigd door _the_crow_ op 25-09-2003 12:37 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Waar haal je vandaan dat dat een betaalde dienst wordtVerwijderd schreef op 25 September 2003 @ 12:27:
Als binnenkort MSN Messenger betaald wordt,
Ey Michel, niet Jabber joh :-P Jabber wordt door haast niemand gebruikt, of is dat tegenwoordig anders? Toen t er net was paar jaar geleden heb ik t wel ff getest enzo, leuke icq-wannabe (ontwikkelaar was maat van m'n neefdawuss schreef op 25 September 2003 @ 12:29:
ICQ / Jabber
Idd. Het lijkt me nogal sterk dat je een chat programma betaald gaat maken tijdens een recessie. Dan moet je wel heeeeeek erg simpel zijn.SmartDoDo schreef op 25 September 2003 @ 12:35:
[...]
Waar haal je vandaan dat dat een betaalde dienst wordtHet gaat om de chatgroepen van Microsoft en niet om de MSN messenger bij mijn weten
Verder stel ik ook ICQ voor ... of ik klus er zelf eentje.
Even mijn glazen bol raadplegen.Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 12:27:
.. welke gaat het meeste gebruikt worden ..
Hmm, lets see. Wat is het meest aantrekkelijk uitziende IM programma? Met zoveel mogelijk kleurtjes, icoontjes, bewegende smileys? Webcam functionaliteit?
Oh ik zie het al, niet dat programma wat ik ga gebruiken
Ik moet eerst nog maar zien of het MSN Messenger programma betaald gaat worden.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
ICQ en IRC, die gaan dan de meest gebruikte worden denk ik
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
er was een keer bericht dat er in de policy stond dat ms op elk moment msn een betaalde dienst kon maken ofzoiets verder heb ik er niets over gehoord
Verwijderd
Op het nieuws gister en ook op tweakers nieuws: MSN gaat chatrooms per 14 oktober sluiten
staat dat het chatrooms betreft.
voor nederland blijft sowieso de msn messenger dienst bestaan.
Ik heb nix gehoord over eventuele betalingen...ik hoop niet dat microsoft er 'kpn activiteiten' op na houdt
staat dat het chatrooms betreft.
voor nederland blijft sowieso de msn messenger dienst bestaan.
Ik heb nix gehoord over eventuele betalingen...ik hoop niet dat microsoft er 'kpn activiteiten' op na houdt
Of je pakt Trillian
Dan kan je je messenger account bewaren
Postduiven.
Maarreh, vooralsnog zal het zo een vaart niet lopen.
De MS Chatgroepen gaan 14 oktober dicht en niet-MSN Messengers als Miranda en Trillian zullen moeten gaan betalen voor toegang tot het MSN netwerk (en dat doorberekenen neem ik aan) maar MSN Messenger zal evenals Yoohoo Messenger nog wel even gratis (met reclame) beschikbaar blijven.
Maarreh, vooralsnog zal het zo een vaart niet lopen.
De MS Chatgroepen gaan 14 oktober dicht en niet-MSN Messengers als Miranda en Trillian zullen moeten gaan betalen voor toegang tot het MSN netwerk (en dat doorberekenen neem ik aan) maar MSN Messenger zal evenals Yoohoo Messenger nog wel even gratis (met reclame) beschikbaar blijven.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Ohhh ja, laten ze er aljeblieft geld voor gaan vragen. Is dit echt al officieel aangekondigd?
Kunnen we lekker weer met z'n allen naar ICQ. Ik stem voor!
Kunnen we lekker weer met z'n allen naar ICQ. Ik stem voor!
*opsomtopic*
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()