Heb gisteren een 9800 PRO gekocht en in mijn systeem gezet.
Alles perfect, nu heb ik vandaag de kast opengemaakt om wat kabels netter te leggen. Heb geen stekkers eruit gehaald en later nog gecheckt of alles erin zat.
Op het moment dat ik mijn power stekker in mijn pc steek, hoor ik een soort sissende piep waarvan ik enk dat die uit e voeding kwam. Verder niets meer (Er gaat geen enkele fan draaien en ook mijn tl gaat niet branden.
Nu denk ik dus dat mijn voeding kapot is, hoe kan ik dit controleren?
En voordat ik nu naar de winkel ren:
Mijn voeding is een Zalman 300A-APF, zou het kunnen dat het toevoegen van de 9800PRO (en daardoor een extra powerplug) mijn voeding heeft "opgeblazen"?
Is die 300A voldoende om mijn systeem te trekken?
PC:
- 1x CD Writer
- 1 x 9800 PRO
- AMD XP 1700+ @ 1800+
- SB Live
- Wifi 802.11a
- Wire Netwerkkaart
- Wireless keyboard + mouse (waarvan base station ook power trekt)
Alles perfect, nu heb ik vandaag de kast opengemaakt om wat kabels netter te leggen. Heb geen stekkers eruit gehaald en later nog gecheckt of alles erin zat.
Op het moment dat ik mijn power stekker in mijn pc steek, hoor ik een soort sissende piep waarvan ik enk dat die uit e voeding kwam. Verder niets meer (Er gaat geen enkele fan draaien en ook mijn tl gaat niet branden.
Nu denk ik dus dat mijn voeding kapot is, hoe kan ik dit controleren?
En voordat ik nu naar de winkel ren:
Mijn voeding is een Zalman 300A-APF, zou het kunnen dat het toevoegen van de 9800PRO (en daardoor een extra powerplug) mijn voeding heeft "opgeblazen"?
Is die 300A voldoende om mijn systeem te trekken?
PC:
- 1x CD Writer
- 1 x 9800 PRO
- AMD XP 1700+ @ 1800+
- SB Live
- Wifi 802.11a
- Wire Netwerkkaart
- Wireless keyboard + mouse (waarvan base station ook power trekt)