Donec eris felix, multos numerabis amicos
Verwijderd
Sorry maar zo werkt het hier niet. Je zal echt zelf moeten gaan luisteren. (Deze zin zie ik hier vrijwel iedere dag voorbij komen).seq_uence schreef op 25 september 2003 @ 11:32:
Iemand suggesties want ik zou niet weten naar welk merk ik moet kijken. Ik ben niet zo'n kritische luisteraar die elk merk gaat beluisteren, ik ga liever op en goed advies af.
Wat jij mooi vind vind een ander niet mooi. Adviezen heb je dus niet zo heel veel aan. Product ervaringen vind je bijvoorbeeld op http://www.kieskeurig.nl/ of in reviews.
Succes met je zoektocht.
Wil je trouwens één extra speaker erbij of gewoon een nieuwe set speakers?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 13:17 ]
Blafhert, dat het eigenlijk een open vraag is weet ik ook wel. Ik kom ook al een tijd op dit forum.
Als ik zeg dat ik bv. Elac goed vind klinken (EL80), is dat te gebruiken ?
Maar ik wil toch graag suggesties horen, dus een paar goede merken bv. Ik zoek een compleet nieuwe set speakers.
Maar ik wil toch graag suggesties horen, dus een paar goede merken bv. Ik zoek een compleet nieuwe set speakers.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Vraag het dan aan een verkoper, die zijn daarvoor. Hier is dat niet de bedoeling. Jij moet kiezen wat jij mooi vindt, niet wat wij mooi vindenik ga liever op en goed advies af
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()