Toon posts:

Pirates Of The Carribean

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas het spel Pirates Of The Carribean gekocht. Nu heb ik hem geinstalleerd op mijn laptop: Celeron 2 GHz, 256 mb RAM, 32 mb videogeheugen. Het opstarten gaat goed, maar als ik new game kies en dan gaat hij even laden, maar dan crasht het spel. Hij gaat gewoon terug naar windows en ik kan het niet spelen. Weet iemand hier een antwoord op?

Alvast bedankt, Tjeerd

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
welke OS, videokaart, welke versie van DirectX, video drivers etc... Geef es wat informatie...

Verwijderd

WuSSiE schreef op 25 september 2003 @ 11:24:
welke OS, videokaart, welke versie van DirectX, video drivers etc... Geef es wat informatie...
.... bovenstaande is nodig, om je te kunnen helpen het probleem op te sporen. Dat je computer alleen 'crashed' kunnen wij in dit stadium vrij weinig mee doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok alvast fijn dat er gereageerd wordt. Ik heb een Packard Bell IGo 2000 notebook volgens mij, met een intel celeron 2000 MHz processor, 256 mb geheugen en een 32 mb(shared) s3 pro savage 4 videokaart. Er is windows xp home edition geinstalleerd met service pack 1 en directx 9.0b van de windows update site. Kunnen jullie hier meer mee. Ik wilde hem eerst opstarten in 800x600 fullscreen en toen dacht ik dat 1024x768 fullscreen misschien beter zou zijn, omdat het een lcd beeldscherm is, maar het haalde niets uit. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen anders is het een beetje zonde van mijn geld geweest. Het spel is op ubisoft.nl niet bekend en bij de amerikaanse fabrikant wordt ik doorverwezen naar de ubisoft site. De helpdesk van ubisoft neemt ook niet op, dus ik zit vast.

Alvast bedankt, Tjeerd

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me ajb helpen hiermee, want ik zit een beetje vast.

Groetjes Tjeerd

Verwijderd

Help die jongens eens :+

Probeer allereerst eens nieuwe drivers voor je videokaart uit. Hier zijn drivers voor een s3 pro savage 4 vidkaart te vinden: ftp://file2.mydrivers.com...ge4-win9xme-v82038-sn.exe .

Verder:

- Probeer andere Direct X (te downloaden via Microsoft site)
- Zet zoveel mogelijk uit zodat er (bijna) geen andere programma's draaien als je wil spelen
- HD Defragmenteren
- Mocht je iets overclocked hebben (ga ik niet vanuit ;) ) -> terugzetten

Sja verder, er zijn zoveel mogelijke redenen .. probeer eens op een rijtje te zetten wat je precies gedaan hebt tot nu toe.

offtopic:
Tjeerd, het is niet nodig om je posts af te sluiten met een groet ;)

Verwijderd

Die drivers die je geeft zijn voor Win9x / ME, hij heeft WinXP :)

Staat er niet toevallig in de Readme van het spel dat er bepaalde problemen zijn met S3 Savage 4 kaarten? Het is niet een van de nieuwste videokaarten

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

misschien zit er een foutje in de executable. Kijk es op http://www.gamecopyworld.com voor een vervangende executable (.exe file red.)

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb als het goed is de nieuwste directx van de windows site gehaald en de nieuwste drivers van de packard bell site. Het is een IGo 4000 zag ik met een Sis videokaart. Volgens mij de savage 4 cipset, maar dat weet ik niet zeker. De laptop is niet overgeclocked, maar heb defragmenteren nog niet geprobeerd, maar ik kan me niet voorstellen dat dat het is, want de laptop is een paar weken oud. Het probleem is dat het spel haast niet bekend is nog op internet, bij gamecopyworld in ieder geval niet en bij de site van leverancier: Ubisoft is het spel ook niet bekend. Ik kan dan dus ook geen patches vinden.

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:14

Row

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 00:04:
Ik heb als het goed is de nieuwste directx van de windows site gehaald en de nieuwste drivers van de packard bell site. Het is een IGo 4000 zag ik met een Sis videokaart. Volgens mij de savage 4 cipset, maar dat weet ik niet zeker. De laptop is niet overgeclocked, maar heb defragmenteren nog niet geprobeerd, maar ik kan me niet voorstellen dat dat het is, want de laptop is een paar weken oud. Het probleem is dat het spel haast niet bekend is nog op internet, bij gamecopyworld in ieder geval niet en bij de site van leverancier: Ubisoft is het spel ook niet bekend. Ik kan dan dus ook geen patches vinden.
Ten eerste is dit best een vaag problemen maargoed toch denk dat je probleem bij je videokaart ligt, ik zou zeggen probeer eens een andere videokaart ofzo?
Als dat niet binnen handbereik is zou ik het spel gewoon weg gaan ruilen :?
Pagina: 1