TFT/Gamen - The 7th Episode

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• _FUGiTiVE_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 16:04
Deze is vol. Wie maakt een nieuw deel?

Bij deze.... Een nieuwe episode is aangebroken.... ;)

[ Voor 192% gewijzigd door Pollewob op 25-09-2003 20:38 ]

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 10:33
Het is wel de bedoeling dat je als topicstarter even een mooie startpost maakt...

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
lol, lamzak :D

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Zet Pollewob in "TFT/Gamen - The 6th Episode" erin, maar niet dat plaatje boven in, want die werkt niet :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Goed.. om weer terug te komen op de vorige topic..
Is het normaal dat een bedrijf als IIyama een driver levert voor een plug&play monitor?
Dit omdat de driver CD welke meegeleverd is bij mn lieve E431S-S een driver bijgevoegd heeft welke ouder is als de huidige XP plug&play driver.

Vreemd... of niet ?

Verwijderd

Misschien ook een idee voor de startpost; een link naar een site waar foto's geplaatst worden met TFT's in actie van de GoT'ers.

Degenen die foto's in dit topic hebben gezet kunnen dan de foto begeleid met wat tekst opsturen, en misschien moeten de vorige afleveringen "even" door gespit worden. Op deze manier moet er wel een mooi database ontstaan.

Helaas ben ik vanaf zaterdag 2.5 weken in buitenland, waar ik niet de beschikking heb tot breedband, maar ik wil wel meehelpen.

Belangrijk: is er uberhaupt interesse???

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-08 19:33
nej is niet vreemd dat ze er een driver cd bijleveren. Grote kans dat win98 of een ander os hem niet als plug en play ziet en je dan wel een cd nodig heb. Niet iedereen draait onder Win Xp. dus vandaar (denk ik)

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:47
om gelijk maar even te beginnen, een mailtje van Samsung aan mij over de 172X
Geachte heer MewBie,

Dank u voor uw email met betrekking tot de 172X,

Ik heb uw vraag doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Zodra ik antwoord van hun ontvangen heb, zal ik u hiervan op de hoogte brengen.

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michaela
Samsung Electronics
ik kan dus binnenkort een mailtje ontvangen met als het goed is de preciese datum wanneer de 172X leverbaar is :)

ik wacht in spanning af, en jullie waarschijnlijk ook :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

(jarig!)
Ik wilde nog ff kwijt dat ik heel blij ben met mijn Hyundai Q17 en totaal geen last heb van ghosting o.i.d.

Heel goed gamebaar, het is wel IETS anders spelen als een CRT maar daar raak je snel gewend aan. Verder is het ook haarscherp beeld! Een aanrader dus! Zoals ome Tom ons ook al vertelde...

Aldus een hardcore Quake 3 gamer.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Volgende week staat de Hyundai Q19D bij de duitse media markt als die ook zo goed is al de Hyundai Q17 koop ik die.

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:00

Houston3

ole

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 15:02:
Misschien ook een idee voor de startpost; een link naar een site waar foto's geplaatst worden met TFT's in actie van de GoT'ers.

Degenen die foto's in dit topic hebben gezet kunnen dan de foto begeleid met wat tekst opsturen, en misschien moeten de vorige afleveringen "even" door gespit worden. Op deze manier moet er wel een mooi database ontstaan.

Helaas ben ik vanaf zaterdag 2.5 weken in buitenland, waar ik niet de beschikking heb tot breedband, maar ik wil wel meehelpen.

Belangrijk: is er uberhaupt interesse???
lijkt me zeer interresant, ik wil desnoods de html wel hosten op mn servicez maar liever niet alle pics, maar lijkt me wel zeer interessant omdat je dan kan zien hoe het oogt en het zou helemaal geweldig zijn als er ook bij wordt vermeld of er ghosting is in games zodat het ook voor gamers die een tft willen interessant is.

Verwijderd

Ja, er zou wel een standaard-beoordeling bij mogen. Een paar punten als ghosting, kleuren, kijkhoek ed.

Ik zou zo niet weten hoeveel MB de foto's zullen gebruiken. Zelf heb ik 10 MB ongebruikte ruimte van mijn provider, maar dat schiet ook niet op. Misschien iemand anders op bv een campusnet die de foto's kan hosten?

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 15:25:
Ja, er zou wel een standaard-beoordeling bij mogen. Een paar punten als ghosting, kleuren, kijkhoek ed.

Ik zou zo niet weten hoeveel MB de foto's zullen gebruiken. Zelf heb ik 10 MB ongebruikte ruimte van mijn provider, maar dat schiet ook niet op. Misschien iemand anders op bv een campusnet die de foto's kan hosten?
't is niet alleen de ruimte he. Vaak mag je ook maar een beperkt dataverkeer hebben lopen over je webspace. Als je pics gaat hosten voor een site als GOT kom je daar misschien overheen??

Anyway wel een leuk idee, de starpost is wel heeeeeeeeeeel summier voor een deel 7 van een topic. Desnoods maar starpost deel 6 ff kopieren!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 11:23

DaMinD

Leeg

Ik heb eergister een IBM T750 tft'tje voor €325 ,- gekocht. Maar bij Quake 3 is wordt het beeld aan de zijkant een beetje wazig. Nu heb ik gezocht voor specs van het schermpje, ik kon alles vinden behalve de response time.
Weet iemand die ?
En als het daar niet aan ligt kan het dan ook nog aan iets anders liggen ?

Hier een img van het schermpje :
Afbeeldingslocatie: http://damind.lanstrike.nl/tft.jpg

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 06:58
Weet iemand in de buurt van Eindhoven (mag een eindje eromheen zijn hoor, als het maar makkelijk met ov te bereiken is) een winkel waar ze veel tft's hebben, en ook 19"? En dan doel ik voornamelijk op Acer, ADI, Hyundai en Samsung? In Eindhoven valt het me wat dat betreft vies tegen.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Ik denk dat er wel wat nuttige pics op de t.net servers kunnen worden gehost, mits de makers ermee akkoord gaan.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:03

LopeZ

Too much is never enough

Het is wel de bedoeling dat de startpost NUTTIG is bij elke episode, en dat is deze dus duidelijk niet ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.