Toon posts:

Filmpje In powerpoint en Windows media player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een acer travelmate 800 serie waarin een radeon 9000 zit heb ik het volgende probleempje.
Ik hang er een beamer (projector) aan op de crt aansluiting en ik speel een film (avi/mpg) af, deze wordt alleen op de primary display weergegeven (dus als het lcd op primary staat zie je daar de film en op de beamer zie je alles behalve de film zelf (dus de desktop en rand van media player zie je wel op de beamer maar in mediaplayer geeft de film zwart beeld). Als ik de primary op de beamer zet is het net andersom.
Dit heb ik dus bij media player en bij een video die in een powerpoint presentatie is gewerkt (waarschijnlijk ook media player), kom ik er net achter dat powerdvd dit niet heeft en je de film dus op beide schermen ziet draaien.
Nu hoor ik je dan al denken gebruik dan toch gewoon powerdvd, maar het probleem is dat ik de filmpjes in powerpoint zowel op het projectiescherm als op het laptopscherm moet kunnen zien.

Alvast bedankt.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
:-/ ik heb ooit hetzelfde gehad, alleen dan met m'n PC (zie sig) en m'n oude ITT Nokia TV die ik op de S-video out had gepleurd, kep de oplossing nooit gevonden... Misschien even bij je Overlay modes kijken?

Verwijderd

Topicstarter
Dat van de overlay stond idd in de TV-Out FAQ, als ik bij de display properties daar het tabje Overlay (extra tabjes door ati driver) pak kan ik brightness en van die dingen instellen maar dit helpt niet aan mijn probleem.

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Heb ongeveer hetzelfde probleem: als ik film wil kijken op tv vanaf laptop en zet eerst de film aan en switch daarna naar tv dan heb ik zwart beeld. Als ik echter de film pas start in tv mode (dus in tv mode media player opstarten) dan heb ik wel beeld. Wie weet werkt dit ook in jouw geval?

stp - PSN ID: stp_4