Ik heb net een poll script gedownload en deze een beetje aangepast.
Er zitten veel "undefined variabele" errors in en deze heb ik grotendeels weggewerkt met (isset{}.
Alleen nu zitten er nog 2 meldingen in waar ik volgens mij geen (isset kan gebruiken of wel. En hoe?
Dit zijn de meldingen.
Notice: Undefined variable: gbadmin in c:\inetpub\wwwroot\poll\admin.php on line 61
Notice: Undefined variable: wwadmin in c:\inetpub\wwwroot\poll\admin.php on line 63
Er zitten veel "undefined variabele" errors in en deze heb ik grotendeels weggewerkt met (isset{}.
Alleen nu zitten er nog 2 meldingen in waar ik volgens mij geen (isset kan gebruiken of wel. En hoe?
Dit zijn de meldingen.
Notice: Undefined variable: gbadmin in c:\inetpub\wwwroot\poll\admin.php on line 61
Notice: Undefined variable: wwadmin in c:\inetpub\wwwroot\poll\admin.php on line 63
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <? if(!isset($HTTP_SESSION_VARS["gbadmin"])) { if(isset($error_admin)){ if(isset($login)) { if($gbadmin != "$gebruikersnaam_admin" OR "$wwadmin" != "$wachtwoord_admin") { $error_admin = "<small><font color=\"#FF0000\"> Gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist.</font></small>"; $ok = "nee"; } if($ok != "nee") { session_register("gbadmin"); header("Location: admin.php"); } } echo "$error_admin\n"; } echo "<form action=\"admin.php\" method=\"post\">\n"; echo "<b><u>Admin Login:</u></b><br> <br>\n"; echo "<small>Gebruikersnaam:</small><br>\n"; echo "<input type=\"text\" name=\"gbadmin\" value=\"$gbadmin\"><br>\n"; echo "<small>Wachtwoord:</small><br>\n"; echo "<input type=\"password\" name=\"wwadmin\" value=\"$wwadmin\"><br> <br>\n"; echo "<input type=\"submit\" name=\"login\" value=\"Login !\">\n"; echo "</form>\n"; } ?> |