Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Als je als administrator een net use doet, moet je je dan als admin ook identificeren? > Nee dus
Kun je de administrative shares wel benaderen? (Dus de C$ etc)? > nog niet bekend.
Kijk ook even bij de security policies. Mogelijk staat daar dat users zich als "guest" aan moeten melden.
PS) Gebruik even de "edit" knop om zaken toe te voegen.
[ Voor 112% gewijzigd door RMYuma op 25-09-2003 10:46 ]
| Specs Aurora24 | My music |
Ik heb een andere W2K server draaien en daar ken ik wel met alle gemak doorheen browsen ik ben nu dan ook alles aan het vergelijken maar heb nog niks kunnen vinden.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
| Specs Aurora24 | My music |
1
| net use * /delete /yes |
Verwijderd
Voor de search: topictitel aangepast zodat die de lading wat beter dekt
Zie verder ook iis5_rulez
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)