• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-02 15:49
Het waren dus de A60 en C62...

A60:

Afbeeldingslocatie: http://www.siemensmobilelaunch.com/images/A60_preview_08.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.siemensmobilelaunch.com/images/A60_preview_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.siemensmobilelaunch.com/images/A60_preview_04.jpg

System / Standards
  • Triple Band EGSM 900 / GSM 1800 / GSM1900
  • GSM Phase 2 / Phase 2+
  • GPRS Multislot Class 8, Coding scheme 1-4*
Technical Profile
  • Consumer oriented and classic bar phone
  • Exchangeable covers
  • 85 g,91 cm³ : 110 x 47 x 23 [mm]
  • Standby up to 250h / 300 min
  • Picture messaging (EMS), extra long SMS, and SMS to group
  • GPRS Multislot Class 8
  • 101x80, 4k colours, 5 lines, lightening: white (display), amber (keypad)
  • Wap 1.2.1
Additional User Benefits
  • Enjoy rich color with 101 x 80 pixel, 4k colors in menu and services, white illumination
  • 16 chord polyphonic sound to ringer tones and games
  • Full colour for the mass market
  • Best-in-class price performance ratio
C62:

Afbeeldingslocatie: http://www.siemensmobilelaunch.com/images/C62_preview_07.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.siemensmobilelaunch.com/images/C62_preview_01.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.siemensmobilelaunch.com/images/C62_preview_05.jpg

System / Standards
  • Triple Band GSM 900/GSM 1800/GSM1900
  • GSM Phase 2 / Phase 2+
  • GPRS Multislot Class 4, Coding scheme 1-4*
Technical Profile
  • Consumer oriented and stylish bar phone
  • No exchangeable covers
  • 85 g; 82 cm³ : 101 x 44 x 20 [mm]
  • Standby up to 250 h / min. 4.5 h MMS, picture messaging (EMS), extra long SMS, and SMS to group
  • GPRS Multislot Class 4
  • Attachable QuickPic Camera with flash as accessory
  • 128x128, 4k colors, 7 lines, white lightening
  • Wap 1.2.1
Additional User Benefits
  • Enjoy rich color with 128 x 128 pixel, 4k colors in menu and services, white illumination
  • Attachable QuickPic Camera with flash: Take color pictures of your friends & environment and share moments and passions
  • Send and receive color messages. Really share emotions!
  • 16 chord polyphonics give vivid sound to ringer and games
  • Calling images, ring tones, wallpapers,
  • Full colour for the mass market
  • Best price/performance ratio
  • Young, trendy design and keypad with crossbeams

[ Voor 165% gewijzigd door Gugger op 25-09-2003 10:29 . Reden: Foto's en specs toegevoegd :) ]

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02 21:49

Dennahz

Life feels like hell should.

Ziet er gelikt uit :9

Zal ook een aardig prijskaartje aanzitten denk ik.. al zijn Siemens toestellen doorgaans niet zo extreem duur.

[ Voor 28% gewijzigd door Dennahz op 25-09-2003 10:18 ]

Twitter

Verwijderd

Dit lijken mij toch nieuwe budget toestellen als je naar de specs en type aan duiding kijkt (de A-serie is de goedkoopste serie)

• Gugger
De A is inderdaad budget segment, C is midrange :) Vind het wel mooie GSM's. Ik ga alleen eens even uitzoeken wat de A60 ten opzichte van de C60 heeft, ze lijken nogal op elkaar...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Beetje een teleurstelling, ik hoopte op een nieuwe high-end telefoon.

Aan de andere kant ook wel logisch van siemens, ze hebben altijd prima budget modellen gehad, en daarvoor was een nieuwe set telefoons wel te verwachten.

Wat hebben deze nu voor op de m55? Beide hebben geen IR, BT, geen camara, geen 65k kleurenscherm. Wat dat betreft gaat het mij iets teveel de nokia kant op, veel modellen maar weinig echte keus want weinig verschillen tussen al die modellen.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 11:05:
Beetje een teleurstelling, ik hoopte op een nieuwe high-end telefoon.
Tja, dan moet je niet bij de A-serie zijn he. :) (En bij de C-serie ook niet echt.)

Eerstkomende high-end zou de S60/S65 (of evt een S55i) moeten zijn.
De SL55 is nog redelijk nieuw, maar de S55 is alweer aan vervanging toe als topmodel, door z'n 256-kleurenscherm voornamelijk.

• Gugger
wicher schreef op 25 September 2003 @ 11:28:
[...]

Tja, dan moet je niet bij de A-serie zijn he. :) (En bij de C-serie ook niet echt.)

Eerstkomende high-end zou de S60/S65 (of evt een S55i) moeten zijn.
De SL55 is nog redelijk nieuw, maar de S55 is alweer aan vervanging toe als topmodel, door z'n 256-kleurenscherm voornamelijk.
Laatste wat ik hoorde komt een S55 opvolger niet voor volgend jaar zomer...

• willem7q
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Op beide toestellen zit wap (+gprs). Kan je met een wap-toestel sowiso (pop3) e-mailen? Of heb je daar nog iets voor nodig?

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Gugger schreef op 25 September 2003 @ 11:32:
[...]

Laatste wat ik hoorde komt een S55 opvolger niet voor volgend jaar zomer...
Ook geen S55i oid, met 12- of 16-bits kleurenscherm? Het huidige 8-bitscherm is een serieus minpunt voor mij.
Hoewel je natuurlijk ook zou kunnen stellen dat dit voor een zakentoestel juist niet uitmaakt.

• Gugger
wicher schreef op 25 September 2003 @ 11:45:
[...]

Ook geen S55i oid, met 12- of 16-bits kleurenscherm? Het huidige 8-bitscherm is een serieus minpunt voor mij.
Hoewel je natuurlijk ook zou kunnen stellen dat dit voor een zakentoestel juist niet uitmaakt.
Schijnt niet in de planning te liggen :( Voor mij is het ook een serieus minpunt... Ik wil ook wel een zakelijk toestel, maar toch ook leuke spelletjes op kunnen spelen (volwassen he ;)).

Verwijderd

Ik vind de A60 er ook echt goedkoop uitzien... vind ik dus niet echt mooi.

De C62 ziet er erg mooi uit >:)

Dit zijn inderdaad beide budget modellen. De C zit tussen het budget (A-serie) en middenklasse (M-serie) in.

Wat ik alleen nog niet erg snap zijn de typenummers.... C62 :?
Siemens had het toch altijd zo dat de x5 serie hun echte serielijn modellen was en de x0 een soort tussenmodelletje... of zouden ze nu voor C62 gekozen hebben omdat er ook een MC60 komt?

Verwijderd

er is ook een Siemens C60

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 18:32 ]

Verwijderd

ziet er erg mooi uit dit dingetje..

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09-2025
schopje, we zijn nu toch al wat verder, is er al iemand die de C62 heeft en wat ervaringen heeft? Ik ben namelijk erg geïnteresseerd in dat toestel :).

Verwijderd

Mijn ervaring met het toestel (vijf minuten gespeeld met de c62) hij voelt steviger dan de C55. Er zitten leuke geluiden in. Kleuren waren mooi en helder.

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 17:01:
Mijn ervaring met het toestel (vijf minuten gespeeld met de c62) hij voelt steviger dan de C55. Er zitten leuke geluiden in. Kleuren waren mooi en helder.
Paar vraagjes:
- heeft hij JAVA (als hij dat heeft zie ik hem als > M55, wat ook wel mag voor 50 euro extra)
- waar heb je hem besteld, ik wil hem asap >:)
Pagina: 1