Toon posts:

[OE6] Fout bij openen mail backup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kopie gemaakt van mn Outlook Express mail directory. Nu wil ik deze weer importeren in de vers-geinstalleerde Outlook Express.
Dus heb ik de mail directory van OE overschreven met de oude (backup). Maar wanneer ik nu OE opstart, krijg ik het volgende te zien:

Outlook Express could not be started. The application was unable to open the Outlook Express message store. Your computer may be out of memory or your disk is full. Contact Microsoft support for further assistance. (0x8007000E)

En vervolgens:

Outlook Express could not be started because MSOE.DLL could not be initialized. Outlook Express may not be installed correctly.

Ik heb al meerdere malen op deze manier mn mail gebackupped en gerestored, maar nu krijg ik er problemen mee.
Weet iemand hoe ik mn mail kan importeren??

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
is dat niet gewoon via Import -> mailbackup.pst? ipv dirs overschrijven!?

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

Verwijderd

Topicstarter
Outlook Express.... niet Outlook.
Dat werkt met dbx bestanden (voor elke map 1 bestand)... Als het outlook was geweest was het idd. geen probleem geweest.

Ik zorg er dan ook voor, dat degene van wie deze PC is Outlook gaat gebruiken ipv. Outlook Express.

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

zijn jou dbx bestanden toevallig 'read only'

edit:
omdat je ze bijv. op cd hebt gezet en weer terghaald?

[ Voor 50% gewijzigd door Vdub op 25-09-2003 11:46 ]

Verwijderd

Bestand --> Importeren --> berichten --> Microsoft Outlook Xpress 6 --> Email uit een OE archiefmap importeren --> Ok --> Bladeren --> Naar directory gaan waar je dbx bestanden staan --> Mappen kiezen of alles kiezen --> Nu zou hij alles netjes moeten terugzetten wat je gebackupt had

Verwijderd

Topicstarter
Okay... soms zit de oplossing in een klein hoekje... zo simpel

De bestanden waren inderdaad read-only... omdat ze van CD af gekopieerd waren.

Dank!
Pagina: 1