disable active desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• BasSpruit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-04-2022
ik heb hier al naar gezeocht, maar ik kan het niet vinden. hoe kan ik de active desktop (een idiote webpagina op dit netwerk - ik zal geen namen noemen - waar ik nu zit terwijl ik dit typ)

er staat hier een oerlelijke webpagina op het bureaublad, maar ik kan hem niet weghalen via de eigenschappen van het bureaublad. (ik weet hoe het via de normale manier moet)

ik wil dat lelijke ding weghebben, maar ik kan ook regedit (zelf) niet openen, hoe krijg ik hem nu weg?

en is er ook nog een manier om je homepage te wijzigen via deze manier (de normale manier is geblokkeerd)

ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen, of tenminste een verwijzing kan plaatsen.

alvast bedankt.

oh ja: windows versie = xp professional (engels)

[ Voor 4% gewijzigd door BasSpruit op 25-09-2003 09:30 ]

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
zoek even op google op reg open dan kun je bij regedit en dan kun je het zo aan passen

Verwijderd

Bikkel-Rulez schreef op 25 september 2003 @ 09:31:
zoek even op google op reg open dan kun je bij regedit en dan kun je het zo aan passen
lezen, hij kan regedit niet openen!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Zoekertje ChaosDream;

http://www.google.nl/sear...gedit+XP+professional&lr=

Even een bestandje maken met de extensie .reg en invoeren.

Volgens mij heb je trouwens een virus TS!, of zit je @ school >> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif?

[ Voor 108% gewijzigd door avon op 25-09-2003 09:38 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

als hij regedit niet kan openen, dan zal het beleid wel zijn dat gebruikers geen zaken mogen wijzigen op hun pc?

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Vraag het je systeembeheerder, blijkbaar wil hij dat je dit ziet en dat je het niet kunt aanpassen. Wellicht als je hem lief aankijkt.... ;)

• BasSpruit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-04-2022
die systeembeheerders bij ons op school zijn achterlijk. daar hoef ik dus echt niks aan te vragen.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
TweakUI downloaden... daar zitten deze functies in: "allow changes to active desktop" en "Active desktop can be turned on or off"

www.tweakers.net/meuktracker staat ie wel :)

• avon
  • Registratie: November 2002
De systeembeheerder is vast wel zo slim geweest om installatie van nieuwe programma's
te voorkomen :) @ got mogen we je niet helpen met het omzeilen van dingen die niet mogen.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

ChaosDream schreef op 26 September 2003 @ 11:49:
die systeembeheerders bij ons op school zijn achterlijk. daar hoef ik dus echt niks aan te vragen.
voorlopig zit jij wel met een 'probleem' waar je niet uitkomt, dus deze opmerking neem ik met een korreltje zout als je het niet erg vindt.

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Knip en plak het volgende in een tekst bestand en geef het de extensie .reg

---

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoActiveDesktop"=hex:01,00,00,00
"NoActiveDesktopChanges"=hex:01,00,00,00

----

Even dubbelklikken en voila ;)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
warp schreef op 26 September 2003 @ 12:56:
Knip en plak het volgende in een tekst bestand en geef het de extensie .reg

---

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoActiveDesktop"=hex:01,00,00,00
"NoActiveDesktopChanges"=hex:01,00,00,00

----

Even dubbelklikken en voila ;)
mensen als ie regedit niet kan openen, heeft ie dus ook geen rechten voor .reg filetjes..

@topic starter:
ga naar 't systeembeheer toe, en vraag of die dit ff kunnen weg halen (Die hebben wel rechten)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
Eens met BasieP, het staat niet voor niets zo ingesteld. Je systeembeheerders kunnen dat vast voor je regelen, ook al vind je ze niet bijster slim.

En als je aan het werken ben zet je je vensters gewoon op fullscreen, dan hoef je er ook niet naar te kijken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.