Toon posts:

Computer hangt met 2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb heel lang het probleem gehad dat ik geen 2 beeldschermen op mun computer aangesloten kreeg. Na veel kloten en alles proberen wat ze me aan oplossingen hebben gegeven is het gelukt. Ik heb 2 beeldschermen ( 1 geforce2 400 mx AGP en 1 trident 3d image 9750 PCI ) Nou doet dit het gewoon. Windows start op met 2 beeldschermen, ik kan even leuk spelen op het 2e beeldscherm en na 2 a 5 minuten hangt mun pc volledig, geen ctrl-alt-del meer mogelijk helemaal niks. Ik heb al heel wat instellingen proberen te veranderen zoals resolutie en kleuren, maar niks helpt.

Iemand een idee ?? bvd RuZ.

Verwijderd

2 beeldschermen ?? Je bedoeld 2 beeldschermen op 2 videokaarten? Verder graag specs van het systeem/os Want het wordt zo moeilijk zoeken....

-Het probleem van het hangen begon na het installen van de 2e videokaart ?
-Mischien door het vele "kloten" is je os onstabiel geworden en moet je een reinstall doen
-Mischien is een van de 2 videokaarten brak, heb je al een andere pci/agp kaart geprobeerd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 10:23 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Weet je zeker dat het aan het tweede scherm ligt? PRobeer die kaart er eens uit te halen en dan te gamen, misschien dat het in je game zit en niet in die tweede kaart.

Ook al de laatste drivers voor videokaart en moederbord geinstalleeerd?

Senile! Senile Oekaki

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Kijk eens of ze niet toevallig dezelfde IRQ gebruiken. Daar kan de GeForce 4 MX440 vaak niet zo goed tegen. Om dit te voorkomen kun je o.a. beter de PCI kaart niet naast de AGP slot plaatsen aangezien deze vaak dezelfde IRQ gebruiken.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

Ik het net ditzelfde probleem, na veel kloten ook men tweede display adapter aan de praat gekregen, heb nu een aopen geforce3 ti200 samen met een s3 virge (moest in de bios pci op primary zetten).
Als ik 2min. bezig ben hangt men bak volledig. 't is niet dat ik dan een zware applicatie aan het draaien ben en ie daardoor over de rooie gaat. Heb al verschillende pci sloten geprobeerd, ook al ultramon geuninstalled omdat het daar mischien aan lag, zonder resultaat.
Hoop dat we het met dit topic opgelost krijgen.

Verwijderd

Ik heb nog steeds dit probleem, iemand nog ideeën dat ik kan proberen??

Verwijderd

Het antwoord op deze vraag is dus geloof ik.. koop een betere secondary display adapter
Pagina: 1