Toon posts:

De jacht op de perfecte gamer's tft gaat door !

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sommige zullen hem al hebben, maar veel mensen (waaronder ikzelf) blijven hopen dat we doormiddel van dit topic ooit nog eens de perfecte tft zullen vinden.

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Veel mensen hebben de perfecte tft al gevonden via het volgende topic:
TFT/Gamen - The 6th Episode :)
(Deze topic zit op de 1000 posts en er zal binnenkort dus wel een nieuwe voor aangemaakt worden ;) )

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
K ik had nog wat gepost in vorige topic.
Dat probleem met die vage kleuren en fouten op me iiyama prolie e431s heb ik niet op 70hz maar wel op 75hz. Voor de mensen die het niet hadden gelezen, ik had in warcraft3 en in nhl2002 op 1280x1024 onwijs rare beeldfouten en het beeld leek ook af en toe te knipperen. Nu dus nergens last van op 70hz maar hoort dit? In het boekje staat gewoon 1280x1024 bij 75hz :( Kan het aan me videokaart liggen? ik heb een oude radeon 8500LE uiteraard zit ie op dvi aangesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou gewoon ff die hercules van die kennis van je aansluiten op jou pc kijken of die het zelfde heeft.

de problemen die jij aankaart vind ik wel erg extreem,lijkt me niet echt in de haak.

Verwijderd

Games op de tft van me moeder gaan perfect, beetje vertagend maar voor de rest nix.
Ik heb zelf een crt, (CRT 4 LIFE :p)

Verwijderd

Topicstarter
DeverauX schreef op 25 September 2003 @ 07:38:
Veel mensen hebben de perfecte tft al gevonden via het volgende topic:
TFT/Gamen - The 6th Episode :)
(Deze topic zit op de 1000 posts en er zal binnenkort dus wel een nieuwe voor aangemaakt worden ;) )
Dit is dus de the 7th episode :9 de naam is alleen wat bij gespijkerd dat episode gedoe begon wat te vervelen ;)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Helaas pindakaas :) TFT/Gamen - The 7th Episode

Verwijderd

Topicstarter
Ja jammer voor die andere dees was eerder :*)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 16:33

star-saber

Ryzen

ik heb zelf net een Nec 20.1" LCD angeschaft de 2080UX en doet het prima.goed beeld.games nog niet echt getest.zalk zo effe doen

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:03

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.