Toon posts:

kazaa muziek niet te branden met nero (search gebruikt!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een probleem ik heb kazaa lite gedownload(vorige week), niet alle muziek is compleet soms download je en gaat het voor 1 minuut goed en dan hoor je een rare pieptoon, ff verder zoeken en je komt wel een goede tegen, maar wil ik dit branden met nero dan open ik dus nero, klik op my shared folder, vroeger opende hij dan in het venster van nero gewoon de muziek nu komt er een apart venster, vervolgens sleep ik de muziek naar nero gaat ook goed dan wil ik branden en geeft hij na 3% een error...........is de muziek van kazaalite niet meer te branden??

Verwijderd

Maar tegen woording heb ik ook kazaa lite als ik daar iets download mp3 dan hoor ik tijdens het afspelen gelijk een vette gekraak pieptoon vet raar messchien heb de riaa in U.S.A. die files ff onschadelijk gemaakt dat denk ik!

Verwijderd

Topicstarter
ja precies dat heb ik ook, je moet alleen verder zoeken dan kom je er uiteindelijk wel 1 tegen die goed is.......maar dat branden wil niet lukken, zou er een beveiliging op zitten of zo?!

Verwijderd

ik denk het wel ze zijn nu heel streng tegen die mp3 files in america dus dan denk ik dat die bedrijven ff de files onschadelijk maken en dat je niet meer kan branden op een cd!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
wat is de error dan? als je de error hebt kun je meer zien wat fout zou kunnen wezen

was je bezig met de pc tijdens het branden?
kunnen de cd's die speed wel aan die je ehbt ingeseld probeer desnoots lager te zetten

mp3 bestand beveiligd tegen branden lijkt me sterk alles is bijna wel te branden....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 06:34:
Maar tegen woording heb ik ook kazaa lite als ik daar iets download mp3 dan hoor ik tijdens het afspelen gelijk een vette gekraak pieptoon vet raar messchien heb de riaa in U.S.A. die files ff onschadelijk gemaakt dat denk ik!
Klopt ja, dat hebben ze extra gedaan. Dat is geen beveiliging maar die hebben ze extra erbij gedaan zodat mensen niet zo snel meer muziek downloaden als ze telkens de verkeerde krijgen. Natuurlijk heeft deze lekker veel sources zodat iedereen die pakt wat ze ook willen.

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:43

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 06:34:
offtopic:
Interpunctie is ook een vak he? :/

Verwijderd

Topicstarter
Bikkel-Rulez schreef op 25 September 2003 @ 08:35:
wat is de error dan? als je de error hebt kun je meer zien wat fout zou kunnen wezen

was je bezig met de pc tijdens het branden?
kunnen de cd's die speed wel aan die je ehbt ingeseld probeer desnoots lager te zetten

mp3 bestand beveiligd tegen branden lijkt me sterk alles is bijna wel te branden....
er staat medium speed error, doe ik een lagere brandsnelheid bijvoorbeeld 8 i.p.v. 12 dan geeftie hetzelfde aan, brand ik iets anders dan gaat het perfekt! rarara?? :'(
ik kwam niet zo vaak op kazaa maar het was toch wel lekker om zo nu en dan iets te branden!! :)

Verwijderd

Topicstarter
is er dan niemand met een antwoord?!??!?????????? :/

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ja
staat ook in de search :X

ff zoeken

nieuws: Muziekindustrie bijt in achilleshiel Kazaa
KaZaA mp3-bestanden klinken )(*%&@#!!*(#

de rest kan je dnek ik zelf bedenken
heeft dus niks met nero te maken

[ Voor 74% gewijzigd door BasieP op 26-09-2003 13:20 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Anders neem je een programma die rechtstreeks geluid kan opnemen vanaf je geluiskaart, je maakt hier vervolgens weer nieuwe mp3 bestanden van en brand ze daarna op cd :)

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

Doordat de RIAA verminkte mp3 files shared kan je download in kazaa dus ook verminkt zijn.

Als nero de bits wil terugrekenen naar muziek dan lukt dat niet. dus loopt nero vast en kan je de cd niet branden

JE HEBT GEEN MUZIEK MAAR ROMMEL !!!!!

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je nou slim bent, stel je je land in Kazaa op nederland in, en controleer je af en toe welke supernode je hebt. Dan weet je ook dat je op een nederlandse (of iig europese) supernode zit, dus dan is de kans groter dat je Europese mp3's te pakken hebt, waarop de RIAA geen invloed heeft.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

niet de meest leuke oplossing, maar probeer er eens eerst een .wav van te maken ?? (kan met winamp o.a.) en dan daarna branden

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
:> -je van de RIAA, BREIN, etc.

Je kan met KaZaa-lite bepaalde IPs blokken. Dan heb je een stuk minder kans op 'foute' muziek.

[disclaimer]
Maar download natuurlijk alleen maar de muziek die je zelf als op cd hebt staan, bla bla bla.
[/]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Pagina: 1