Ik weet nog steeds niet echt waardoor het OF nu dicht is, ik las iets vaags van flamen en sp ofzo?
Maargoed...
Aangezien het OF niet zo snel terug zal komen, ben ik bereid om een soort van 'vervangend' OF te maken van UBB.
Met de hoeveelheid UBB hacks die er op dit moment zijn, moet het goed mogelijk zijn om een aardig GoT achtig forum op te zetten.
Nu alleen het hosting probleem nog.
Waar? Hypermart/Virtualave heb ik goede ervaringen mee, alleen dan heb je weer het probleem dat ze geen sites met alleen een forum accepteren. F2S misschien?
Achjah.
Wat belangrijk is:
Zijn er mensen die geïnterreseerd zijn in een nieuw apart OF forum?
Want zoniet, dan ga ik dus écht niet al die moeite doen he.
Zo wel, dan ben ik blij mezelf ff op te offeren, een fantastisch nieuw OF te maken.
Greetz,
D!SiLLUSiON
Maargoed...
Aangezien het OF niet zo snel terug zal komen, ben ik bereid om een soort van 'vervangend' OF te maken van UBB.
Met de hoeveelheid UBB hacks die er op dit moment zijn, moet het goed mogelijk zijn om een aardig GoT achtig forum op te zetten.
Nu alleen het hosting probleem nog.
Waar? Hypermart/Virtualave heb ik goede ervaringen mee, alleen dan heb je weer het probleem dat ze geen sites met alleen een forum accepteren. F2S misschien?
Achjah.
Wat belangrijk is:
Zijn er mensen die geïnterreseerd zijn in een nieuw apart OF forum?
Want zoniet, dan ga ik dus écht niet al die moeite doen he.
Zo wel, dan ben ik blij mezelf ff op te offeren, een fantastisch nieuw OF te maken.
Greetz,
D!SiLLUSiON