Processor kopen, TRAY- of BOX-versie?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• ZEKERHEID
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09-2022
Kan iemand mij een goede reden geven waarom de een kiest voor een TRAY-versie en de ander voor een BOX-versie bij de aanschaf van een processor.
Heeft iemand hier ervaringen mee? (goed of slecht)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:58
Klein verschil in prijs, daarbij is Boxed versie normaal gezien altijd met een goede standaard koeler. Tray CPU's zijn voor de SI en de OEM's bedoeld enkel komen die ook terecht in het retail kanaal. Er zit totaal geen verschil in kwaliteit CPU of overklokbaarheid of wat dan ook.

[ Voor 47% gewijzigd door The Source op 25-09-2003 00:22 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Als jij er een koeler bij wil en wat oud papier, ga voor de boxed versie. Tray versie is in principe OEM materiaal, dus er zit verder niks bij.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Boxed cpu heeft 3 jaar garantie. Tray 1 jaar

Dit zijn garantie bepalingen van groothandel naar retailer. Naar de eindgebruiker is het geloof ik 3 om 2

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 00:38:
Boxed cpu heeft 3 jaar garantie. Tray 1 jaar
mits je de verpakking bewaart

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit onderwerp is behoorlijk uitgekauwd .. Zie de Search: [search=boxed of tray]

In ieder geval komt het hierop neer:
- de CPU's zijn identiek
- met de Boxed krijg je een uitstekende koeler mee
- de Boxed versie heeft een langere garantie

Aan jou om de prijs, de voor- en nadelen af te wegen tegen elkaar. Simpel toch? :)

Voor de rest valt het mij op dat jij hier nieuw bent en prompt een vraagje stelde welke makkelijk in de Search te vinden, wat dus aangeeft dat je de Search helemaal niet hebt gebruikt. Dat is hier op GoT nou net niet de bedoeling .. Neem eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte nog eens rustig door. Zodoende heb je een veel beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.