Toon posts:

Probleem met Sony DVD RW DW-u10a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een flink aantal dvd's gebrand, maar op het moment dat je bij een film bij het laatste gedeelte aan komt geeft hij problemen.
Mijn dvd speler (standalone) heeft dan problemen met het lezen van de dvd of kan hem soms helemaal niet meer lezen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

Andere media gebruiken en/of andere firmware.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:23
Bedenk eens een goede topictitel. Je titel is hetzelfde als je vorige topic, maar het onderwerp is wel verschillend.
Heb je al andere merken DVD's geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo bekend nog op het dvd branden gebied, dus probeer hier mee kennis op te doen.

Het gaat met name om het branden van +r.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik een firmware update zou kunnen halen en mij kunnen vertellen waar ik de firmware kan zien welke ik nu in gebruik heb?

Verwijderd

Weet zo niet waar die update is, er is voor de DWU10A echter een gehackte firmware beschikbaar waardoor deze volledig wordt omgedoopt in een DRU500A.
Heb zelf een tijdje een DWU10A gehad met deze firmware en ik kon allen firmwares van de DRU500A erop gooien

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 00:13:
Ik heb nu een flink aantal dvd's gebrand, maar op het moment dat je bij een film bij het laatste gedeelte aan komt geeft hij problemen.
Mijn dvd speler (standalone) heeft dan problemen met het lezen van de dvd of kan hem soms helemaal niet meer lezen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Het kan zowel aan de drive liggen...firmware enzo. Als de media!

Iets wat bij cd-branders nu zowat standaard is maar bij DVD nog lang niet is dat de media goed is....

Media is nogal onvolwassen :-)

There is no place like ::1

Pagina: 1