Toon posts:

WinXP - WPA doet helemaal niets!

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een nieuwe harde schijf moeten kopen omdat ik problemen had met de andere. Nadat ik deze erin had gezet, en windows XP opnieuw heb geïnstalleerd, wou ik het weer activeren. Ik had daarvoor een legale activeringscode gekregen via de telefoon. Maar dat was voordat de 2e schijf erin zat. Dus ja hoor, de code werkte niet meer. Ik ben dus maar gaan zoeken naar cracks, of codes, maar dan moet je dus eerst in je register klooien, en toen wou ik dus Product Activatie starten, maar dan gebeurt werkelijk helemaal niks. Geen schermpje om te vertellen dat er een fout is opgetreden, geen schermpje om te activeren, helemaal niks meer. Na rebooten werkt het nog niet, en ik heb er niet aan gedacht om de originele register sleutel op te slaan.
Wie weet hier raad mee? Alvast bedankt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Bel even met microsoft; zij kunnen je gewoon van een nieuwe activeringscode voorzien

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 12:27
OF als je een internetverbinding hebt, dan kan je het via 'internet' doen.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

Microsoft bellen en je krijgt zo weer een code die het wel doet ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.