Ati Radeon 9800 Pro 128MB 2

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 18:49

TheWizzard

Everything we R will never die

Topicstarter
Ja hallo, modarator, dat snap ik ook wel. Maar ik duide juist op het feit of iemand dit al geprobeerd heeft en wat zijn bevindingen zijn. Als je beter had gelezen had je dit begrepen en sluit je niet zomaar dit topic, of mogen dit soort vragen ook al niet meer gesteld worden?

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Je moet ditsoort problemen via email oplossen, geen topic openen.

4015Wp west (Dordrecht)

• TheWizzard

TheWizzard

Topicstarter
waarom niet, dit zijn techforums leek mij, speciaal bedoelt om dit soort vragen neer te leggen. Beetje vreemd lijkt me je redenatie.

Verwijderd

Hij bedoelt dat je, wanneer je topic gesloten is, en je vind dat onterecht, je geen nieuw topic moet openen maar de betreffende mod moet mailen. :)

Zie ook: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 23:14 ]

• TheWizzard

TheWizzard

Topicstarter
ja oke, maar goed, zeer kinderachtig vind het de zaken hier de afgelopen tijd gaan. Dit is wel eens anders geweest. Je stelt een vraag of legt een probleemstelling voor, je wacht ff, en je hebt antwoord. Het is me opgevallen dat de laatste tijd dit mooie systeem niet meer werkt en totaal de nek is omgedraaid. Nu wordt er meteen gezeken en niet goed gelezen en wordt je vraag teniet gedaan van kijk daar en daar, net alsof je een of andere debiel bent, die niet weet hoe de zaken hier verlopen. Ik vind dit echt een grote teleurstelling. Kan nu niemand normaal antwoord geven op een dergelijk simpele vraag???

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:26
je topic is imho dicht omdat je het beter hier: -= Radeon Topic - Deel 68 =- kunt vragen, ipv in een apart topic.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Hoe ver kan ik mijn videokaart overklokken?

Dat blijft toch echt een kwestie van uitproberen, telkens een stapje hoger, een tijdje 3DMark testen om te kijken of alles stabiel loopt. Ga je paarse en groene vlekken zien zit het geheugen van je videokaart aardig aan zijn max. en is het slim een stapje lager te gaan. Om te zien of je core aan zijn max zit is wat lastiger, dat is een kwestie van uitproberen, ga met kleine stapjes omhoog, als je systeem crasht tijdens het 3d Marken is het verstandig een stapje terug te doen. Je core overklokken heeft trouwens met nVidia kaarten tot en met de GF2 erg weinig nut, maar daar kom je wel achter tijdens het benchen . Bij de GeForce 3 en GeForce 4 is de geheugenbandbreedte eindelijk in overeenstemming met wat de core kan hebben.
Het is net als met cpu's, je kan geluk hebben en ver kunnen overklokken of het tegenovergestelde.
Uitproberen dus, dat staat in de faq, en de crew heeft liever dat je die faq naleeft. Niet omdat ze jou zo vervelende kwast vinden hoor, maar omdat er anders tig topics met hetzelfde onderwerp zijn. Evt. kun je het centrale radeon topic proberen waar Maverick naar verwijst. Maar het blijft de bedoeling om de mod te mailen bij onenigheid.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Slot was niet voor niets, en ervaringen is bv het Radeon topic voor. En nee, het is niet de bedoeling dat je je vraag dan gelijk daar zet. De Faq is echt duidelijk genoeg, ervaringen van anderen zeggen ook erg weinig omdat elke kaart anders is.

En je vraag is niet simpel, juist om bovenstaande redenen. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.