Toon posts:

Pc boot niet

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Door kassaa - Wednesday 24 September 2003 20:48

Een groot probleem, de pc van mijn ouders (gelukkig niet die van mij boot niet meer. na een korte stroomuitval, doordat mijn vader er een stekker indeed, die van de pc, stereo, scanner, printer etc. deed niks het meer in het huis, na een fix deed mijn vader de desbetreffende stekker er weer in en alles deed het weer, behalve de pc. er komt een brandlucht uit, en je hoort een vaag piepgeluid (heel zachtjes) als je hem aanzet, maar op de monitor zie je niets

de specs zijn: intel p3 500 mhz, 128 mb sdr geheugen, tnt2 videokaart, 440bx mobo van asus, van de voeding weet ik niets

Help Me Pleaze

dit is weer hetzelfde topic als net, maar ik kan niet meer replyen, moet ik dan signature uitzetten?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Nee het topic is op slot.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
hoe haal ik dat weg

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Niet kunnen alleen modjes doen

brandlucht betekent meestal dat er iets dood/verbrand is trouwens :+ Soms is het echter niet. Er is wel iets verbrand, maar het heeft geen invloed op de werking.

Wat voor piepgeluid is dat? Heeft het intervallen ? Lijkt me trouwens iets anders dan je BIOS. Die hoor je heel duidelijk namelijk. Komt het uit de voeding?

[ Voor 85% gewijzigd door Glashelder op 24-09-2003 21:04 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Niet.
je topic voldeed niet aan de eisen. dus gaat hij op slot.

staat ook in de FAQ overigens. lees die eens en het is zelfs niet eens nodig om een topic te openen.
of kijk anders even op www.beginnersweb.nl als je er niet uitkomt.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
kassaa, ik heb je topic op slot gezet. Dat betekent dat niemand er nog in kan reageren. Dit heb ik niet gedaan om je te treiteren maar om je zo een topic te laten starten waarin we je beter van dienst kunnen zijn. We zijn hier namelijk niet zo dol op vraag&antwoord spelletjes als de antwoorden al voor een groot deel in de startpost kunnen worden gezet. Dit bespaart een hoop tijd, ergernis en je zult sneller geholpen zijn :)

Vandaar dat ik je ook een link heb gegeven waarin het een en ander staat over hoe een topic te beginnen én hoe je zelf al een deel vooronderzoek kunt plegen. Gesloten topics komen helemaal onderin te staan zodat je de laatste post (sluitmessage) gewoon nog kunt lezen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.