Toon posts:

PC Boot niet

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een groot probleem, de pc van mijn ouders (gelukkig niet die van mij :) boot niet meer. na een korte stroomuitval, doordat mijn vader er een stekker indeed, die van de pc, stereo, scanner, printer etc. deed niks het meer in het huis, na een fix deed mijn vader de desbetreffende stekker er weer in en alles deed het weer, behalve de pc. er komt een brandlucht uit, en je hoort een vaag piepgeluid (heel zachtjes) als je hem aanzet, maar op de monitor zie je niet

Help Me Pleaze

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

als er een brandlucht uit komt dus direct uitzetten.
wat je moet doen is gewoon kijken wat de brandlucht geeft en dat vervangen (ik denk voeding).

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wij willen je graag helpen

Wat voor Computer is het, dus wat zit er allemaal in :?

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Klinkt als een om zeep geholpen voeding...als je mazzel hebt...
Maar geef iets meer specs please... (ik heb reeds 2 keer een MSI met die foute condensatoren zien ploffen na stroomuitval)...

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Klinkt als een doorgebrand condensatortje of weerstandje ergens, maar je geeft niet echt veel info.
Wat heb je voor systeem? Mobo/Videokaart/geheugen enz. Piepjes zijn vaak te vinden in de manual van je moederbord.
Zie je brandplekjes als je de kast openschroeft? Op moederbord of videokaart zijn die meestal goed te vinden. Als ze daar niet op zitten, waar komt dan de lucht vandaan? Geheugen/voeding oid?
Graag iets meer info en zeg even wat je al geprobeerd hebt

[edit]
zo is dat service of niet :) 3 replys in een minuut... dus een beetje dubbel, maar goed, kom maar op met die specs en meer (gerichte) vragen

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 24-09-2003 20:53 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
PMG Beleid Ik mis van alles. Lees deze link door en je weet wat ik bedoel.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.