Hallo mede tweakers
Ik heb een probleempje. Met behulp van str_replace vervang ik html codes zoals voorbeeld:
en voor quotes gebruik ik
Alleen de probleem is als gebruikers de bbcodes niet afsluiten met [ /quote] dan is de layout namelijk verziekt. De quote functie bijvoorbeeld van deze forum is anders die zal niet zo problemen opleveren als die van mij, alleen ik wil deze gebruiken omdat er ook een andere achter grond en een tabel rand eromheen zit. Ik heb van alles geprobeerd en bedacht maar ik kom er niet uit.
Is er een makkelijk oplossing voor dit probleem ?
Ik heb een probleempje. Met behulp van str_replace vervang ik html codes zoals voorbeeld:
PHP:
1
2
| $inhoud = str_replace("[me]","<span class=\"kop2\">* ", $inhoud); $inhoud = str_replace("[/me]","</span>", $inhoud); |
en voor quotes gebruik ik
PHP:
1
2
| $inhoud = str_replace("[quote]","<table width=\"480\" border=\"0\" align=\"center\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\" class=\"tabel2\"><tr>\n<td valign=\"top\" height=\"10\" bgcolor=\"#EFEFEF\" class=\"nieuws\">", $inhoud); $inhoud = str_replace("[/quote]","</td></tr></table>", $inhoud); |
Alleen de probleem is als gebruikers de bbcodes niet afsluiten met [ /quote] dan is de layout namelijk verziekt. De quote functie bijvoorbeeld van deze forum is anders die zal niet zo problemen opleveren als die van mij, alleen ik wil deze gebruiken omdat er ook een andere achter grond en een tabel rand eromheen zit. Ik heb van alles geprobeerd en bedacht maar ik kom er niet uit.
Is er een makkelijk oplossing voor dit probleem ?
[ Voor 16% gewijzigd door Shift op 24-09-2003 20:10 ]